wat vinden vakmensen van mijn site?

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Ik heb twee sites opgezet die te maken hebben met miniatuurauto's :

www.modelautobeurzen.nl

en

www.miniatuurauto.nl

 

De eerste is er op gericht autoliefhebbers te informeren over ruilbeurzen en auto-evenementen.

De twee is een marktplaats voor verzamelaars en infosite (links) naar veel informatie op dit gebied.

 

Graag uw mening.

Ener

Link naar reactie

Ik wil niet vervelend zijn maar een Ferrari F355 Berlinetta ziet toch heel anders uit dan op deze foto die er bij de advertentie getoond wordt.

 

Ik geloof dat er nog het een en ander aan de database gedaan moet worden, of de advertenties moeten handmatig nagegeken worden alvorens ze gepost worden.

 

Het zelfde geldt voor de Dinky Toy. V.W. Ghia advertentie.

 

Bovendien zou ik een standaardmaat voor de foto's introduceren. Met de nodige kwaliteit natuurlijk.

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Het zijn natuurlijk wel twee verschillende onderwerpen, alhoewel inderdaad sterk verwant met elkaar.

De kostenbesparing zou er volgens mij niet zijn (verbeter me als ik het verkeerd zie) omdat ik dan, lijkt mij, alleen op de domeinnaamkosten zou kunnen bezuinigen.

 

Ener

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ok, duidelijk. Daar had ik niet aan gedacht.

Voordeel is wel dat beide "los" meer opleveren bij een eventuele verkoop.

 

Ener

Link naar reactie

Die eerste link is echt v r e s e l i j k. Sorry, maar meer kan ik er niet van maken.

 

Helder en overzichtelijk. Dat zijn twee woorden waarmee je aan de slag moet.

 

Succes.

Sorry, Ener, maar ik ben het er mee eens; het is m.i. een allegaartje...

 

De tweede link is een beter. Hij is een stuk strakker en zakelijker. Het komt wel een beetje 'standaard' op mij over. Misschien kun je hem wat gelikter maken middels bijvoorbeeld een flitsende header.

 

Succes met de verbeteringen. :)

Link naar reactie

Heb je voor de 'marktplaats' site een template gebruikt of zelf van de grond af gecode ?

 

Ben zelf op zoek naar zoiets in de trend van speurders, marktplaats maar dat ik zelf mijn eigen vormgeving erin kan gieten (en alles in CSS schrijven uiteraard)

Link naar reactie

 

Vind het reuze meevallen hoor. Als interesse hebt in modelauto-evenementen is de eerste site best handig, ook al is die tamelijk druk mede door alle advertenties. Maar zo zien verzamelaarsbladen en -sites er vaak uit. En ruilbeurzen zijn helemaal een kermis. Da's juist fun! Liefhebbers kijken toch vooral naar de agenda.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.