Tim-DJ Geplaatst: 29 september 2017 Tim-DJ 2 0 Geplaatst: 29 september 2017 Beste leden, Ik ben opzoek naar een tool waarop bezoekers tickets kunnen gaan bestellen zoiets als dit : goo.gl/b56we3. Heeft iemand een tip voor mij waar ik dit kan aanvragen? helaas heb ik geen affiliate platform gevonden die dit aanbied. Enorm bedankt! Link naar reactie
0 Branko Collin Geplaatst: 29 september 2017 Branko Collin 2,8k 4 268 Geplaatst: 29 september 2017 EventBrite? Die hebben een complete programmeer-API, dus je kunt zoveel en zo weinig zelf doen als je wil. Ze hebben ook widgets en een Facebook-koppeling die van een EventBrite-evenement een Facebook-evenement maakt. Een sportvereniging waar ik meehelp maakte vroeger gebruik van Fikket. Als je die twee namen naast elkaar in Google gooit, vind je vast meer van dergelijke systemen. Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer. Link naar reactie
0 Richard Theuws Geplaatst: 29 september 2017 Richard Theuws 1,6k 195 Geplaatst: 29 september 2017 wil je tickets voor eigen evenementen gaan verkopen? Daar zijn echt zat aanbieders voor, google maar op 'ticketverkoop'. Of wil je juist affiliate worden van ticketmaster e.d.? Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com Link naar reactie
0 Tim-DJ Geplaatst: 29 september 2017 Auteur Tim-DJ 2 0 Geplaatst: 29 september 2017 wil je tickets voor eigen evenementen gaan verkopen? Daar zijn echt zat aanbieders voor, google maar op 'ticketverkoop'. Of wil je juist affiliate worden van ticketmaster e.d.? Hi, Ik ben dus opzoek naar affiliate mogelijkheden, en niet naar het verkopen van Eigen evenementen tickets. Maar de affiliate aanbieders hebben geen tools voor zover ik heb gezien. Enkel een affiliate link naar desbetreffende site. Groet Tim Link naar reactie
0 Richard Theuws Geplaatst: 29 september 2017 Richard Theuws 1,6k 195 Geplaatst: 29 september 2017 Ik vrees dat niet veel aanbieders van concerten affiliates 'nodig hebben' om tickets te verkopen, maar misschien dat je rechtstreeks contact op kunt nemen met degenen voor wie je iets denkt te kunnen betekenen? Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 29 september 2017 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 29 september 2017 Enkel een affiliate link naar desbetreffende site.Ticketmaster werkt samen met Zanox. Je kan een dubbeltje verdienen met elke ticket die je voor hen verkoopt. Je wil blijkbaar iets anders? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 4711 Geplaatst: 29 september 2017 4711 4,7k 1 165 Geplaatst: 29 september 2017 En Ticketveiling "zit" op Tradetracker met allerlei promotiemateriaal (en een productfeed). (Maar geen idee of dat is wat je zoekt trouwens) vakantiereizen Link naar reactie
Tim-DJ
Tim-DJ
Beste leden,
Ik ben opzoek naar een tool waarop bezoekers tickets kunnen gaan bestellen zoiets als dit : goo.gl/b56we3.
Heeft iemand een tip voor mij waar ik dit kan aanvragen? helaas heb ik geen affiliate platform gevonden die dit aanbied.
Enorm bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag