Jump to content
WelleKe

Zoeken binnen higherlevel

Recommended Posts

De zoekfunctie binnen Higherlevel lijkt niet voor mij weggelegd te zijn. Telkens krijg ik niet de gewenste onderwerpen te zien.

Nu ben ik bijvoorbeeld op zoek naar een eerder topic dat is gestart over de beursgang van Google (aangezien Zibb er vandaag ook een artikel over had wilde ik daar opnieuw op ingaan).

Maar ik kan het gewenste artikel nergens vinden. Aanvinken dat ik alleen in onderwerpen wil zoeken en niet in het bericht heeft geen effect. De titel heel erg specificeren levert geen resultaten, etc. etc,

Wat doe ik fout? Hoe moet ik de zoekfunctie juist gebruiken?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Zoek even op 'HigherLevel zoekengine' ;D ;D

Er zijn al meerdere draadjes over de kwaliteit van de zoekfunctie en er is een nieuwe versie in ontwikkeling. Wat voor mij wel werkt is 1 of 2 deelfora aanvinken ipv allemaal en 'zoeken op hele string'.

Drie seconden ;D

Zoeken op gebruiker 'Jeroen' (dat ben ik), en als zoekwoord 'beursgang', dan vind je dit. Ik wist dat ik in dat topic gepost had, dus dat is niet helemaal eerlijk :)

Zoeken op 'beursgang' met alle opties default levert hem trouwens ook al op.

ik zocht op beursgang google en alles hetzelfde gelaten en toen kwam die niet naar voren (sterker nog helemaal geen resultaat toen!)

Als je nu in het menu bovenaan op 'zoek' drukt en dan niets anders intypt dan 'beursgang', dan vind je wel een rijtje topics toch?

Edit: ik snap hem, je typte 'Google' erbij. Daar heeft hij idd moeite mee...

Toch is er ook nog een ander artikel geweest wat hierover ging. In die discussie kwamen heel wat meningen naar voren over de nieuwe diensten van Google en de impact daarvan op de omzet en winst in de toekomst (belangrijk voor de beurswaarde natuurlijk). Hoe dan ook heb ik nu het topic omhoog geschopt ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Hoi mede HLers,

Het moet me even van het hart.

Ik kon me herinneren dat ik een keer iets gepost had over business angels. De zoekfunctie van HL gaf niets evenmin de laatste 50 berichten uit mijn profiel.

Bovenstaande suggestie van Venture Capital Coach gaf het gewenste resultaat of te wel: "business angels site:www.higherlevel.nl" in Google.

Reusje voor jou! :D

Met vriendelijke groet,

Ties

Kunnen we die google zoekfunctie niet integreren op het forum?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl