Ik heb een verhuurbedrijf en zocht een goede oplossing om van papieren huurcontracten af te komen, en overzicht te krijgen welke spullen waar zijn, en wanneer ze weer terug komen. Ik zag niets dat me beviel, en heb eigen software laten schrijven. Toen dat goed werkte besloot ik het beschikbaar te maken voor andere verhuurbedrijven. Zie www.MobileRentManager.com .
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb het online platform www.mobilerentmanager.com bedacht en laten ontwikkelen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Huurcontracten opstellen en tekenen vanaf een mobiele telefoon.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn oplossing is specifiek gericht op mobiel gebruik.
Er zit een reseller programma bij, waarmee iedereen geld kan verdienen door nieuwe klanten te werven met een unieke Promo-code. Dus als dit je wat lijkt, ben je meer dan welkom om reseller te worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Elke feedback is welkom. Vooral adviezen over hoe dit verder verbeterd en gemarket kan worden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Binky
Binky
Omschrijving van je concept:
Ik heb een verhuurbedrijf en zocht een goede oplossing om van papieren huurcontracten af te komen, en overzicht te krijgen welke spullen waar zijn, en wanneer ze weer terug komen. Ik zag niets dat me beviel, en heb eigen software laten schrijven. Toen dat goed werkte besloot ik het beschikbaar te maken voor andere verhuurbedrijven. Zie www.MobileRentManager.com .
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb het online platform www.mobilerentmanager.com bedacht en laten ontwikkelen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Huurcontracten opstellen en tekenen vanaf een mobiele telefoon.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn oplossing is specifiek gericht op mobiel gebruik.
Er zit een reseller programma bij, waarmee iedereen geld kan verdienen door nieuwe klanten te werven met een unieke Promo-code. Dus als dit je wat lijkt, ben je meer dan welkom om reseller te worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Elke feedback is welkom. Vooral adviezen over hoe dit verder verbeterd en gemarket kan worden.
[Titel ingekort.]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57976-mobilerentmanagercom-nieuw-online-platform-voor-mobiele-verhuurcontracten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag