Jump to content

yann

Junior
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Jammer, Er is al meerdere berichten aan gegeven dat het niet juist is. Van mij hadden ze geen cent gekregen. Volgende keer wat beter van je afbijten: je ben ondernemer, dan moet je niet zo maar alles en iedereen geloven: al helemaal geen louche incassobureau's.
  2. Wel leveren en niet hoeven betalen? Welke leverancier is dat? daar wil ik ook wel hondenvoer bestellen. Bij je volgende bestelling stuur je je inkoopvoorwaarden mee, waarin natuurlijk staat dat er enkel gefactureerd kan worden onder vermelding van je PO nummer en er 30 dagen na levering geen facturen meer in behandeling worden genomen
  3. Dat wil zeggen dat je zelf dus niet genoeg marge maakt op je producten. Als je zowel producent als "winkel" bent moet je natuurlijk niet gaan concurreren met andere winkels voor hetzelfde product. Bedenk dus wat jij minimaal voor de trui moet ontvangen, ongeacht wie deze koopt. Als dat €30,- is wordt dat je prijs voor de andere winkels, De verkoopprijs in je webshop wordt dan dus ook 2,5 x dat bedrag.
  4. Je kunt instellen dat de credit-card betaling gezien wordt als achteraf betaling (je mag het geld dan pas van de CC afschrijven na ontvangst, voor ontvangst staat het dan als een reservering) Combineer dit met gratis betaling via andere kanalen en een extra bedrag voor de CC, en er zullen niet veel klanten deze optie kiezen. ;)
  5. Hier is geen eenduidig antwoord op te geven. Elk merk zal zo zijn eigen werkwijze en regelingen hebben. Sommige zullen werken met een totaal collectie (waarom hebben winkels bepaalde maten altijd over?) andere met stuks en een minimale afname/omzet. Wellicht eist een ander merk weer dat je ook een fysieke winkel hebt.. Wij kunnen dat niet vanachter onze pc aangeven, dat kunnen alleen de verkopers van betreffende merken die je wilt gaan voeren. Eerste stap is dus om met een verkoper van een merk om tafel te gaan zitten en je idee uit te leggen. Dan zullen zij wel aangeven wat ze terug verwachten. Zo'n tegen bod is overigens vrijwel nooit direct het beste bod, er is altijd wel ruimte voor onderhandelingen, bijvoorbeeld betere marges, lagere eïssen. Maar je moet er wel je best voor doen, en niet laten merken dat je bang bent om een merk "kwijt" te raken.
  6. Geen opdracht gegeven is hier geen betaling. Als er niets is afgesproken over meerwerk, dan zal dit dus eerst overleg moeten worden en kan er pas na jouw toestemming iets worden gefactureerd.
  7. Ik denk dat je op je website wat te simpel omschrijft wat het eigenlijk is. Je geeft in grote letters aan dat je "huurcontracten" kan bijhouden, maar waar het écht om gaat zie je pas als je verder kijkt, namelijk ook direct een hieraan gekoppeld voorraad beheer, met pakbonnen etc. Niet direct iets nieuws (denk o.a. aan concurrenten van je als Rentman, Oaksoft, Rent+) maar wel een stuk scherper geprijsd, waardoor ik jou product nu wél overweeg, en bij je concurrenten ben afgehaakt. Laat dit beter zien op je site door bv wat screenshots e.d. Echter, het specifieke mobiele gebruik schrikt toch wat af. Ik wil graag orders en planning aanmaken vanuit mails van klanten, dat gaat op een mobiel/tablet toch wat lastig om je geen 2 vensters naast elkaar krijgt. Is er ook een mogelijkheid tot web-based inloggen via PC om sneller veel gegevens te kunnen verwerken? Verder is het fijn als er toch een papieren blaadje kan worden geprint om mee te geven aan de klant. Ben in ieder geval benieuwd wat de trial te bieden heeft. Edit: na aanmaak erachter gekomen dat er wel een web-based versie is. Helaas valt de uitvoering me behoorlijk tegen. In IE werkt het order veld niet correct, op een Iphone is het onhandig door het formaat: dus eigelijk vermoed ik dat het enkel op een tablet werkt. De artikelen zijn behoorlijk groot: met een paar beamers prima te doen, maar bij meer als 100 verhuurartikelen (en meerdere van het zelfde artikel) lijkt me het overzicht snel weg. Idee en techniek is prima, maar de uitvoering moet nog aan gewerkt worden wil je het kunnen opnemen tegen de concurentie.
  8. Ja, alle apparaten welke een klok hebben die gebruikt maar van de netfrequentie zijn hierdoor getroffen. Vraag is echter hoe relevant dat is. maak het iets uit dat de koffiemachine of de airco 6 minuten achter lopen of niet? Iets waarbij het van levensbelang is dat de klok juist loopt zal niet enkel afhankelijk zijn van netstroom, dan is het gewoon slecht bedacht.

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept