Sinds vorig jaar ben ik met mijn webshops overgestapt naar een fulfilmentbedrijf om snellere levering aan mijn klanten te bieden in Nederland en Duitsland. De beloftes waren erg groot en ze leken mij de geschikte partij voor mijn type producten.
Helaas is er sinds het begin een probleem wat recent is geëscaleerd. Dit fullfillmentbedrijf stuurt mijn bestellingen 80% van de tijd als normaal pakket terwijl dat bij de vorige fulfilmentpartij 20% was, met hoge kosten tot gevolg. Bestellingen worden wel gewoon door de brievenbus geleverd (als er niemand thuis is) maar zijn gelabeld als pakket (zelf getest). Ik heb dit minimaal 5x aangegeven gedurende het jaar en ben er zelf voor langs gekomen om dit te bespreken. Dit zou worden opgelost, maar is nooit goed opgelost.
Naast dit terugkerende probleem werden er recentelijk dingen in rekening gebracht die nooit besproken zijn in het contract. Ik heb toen gezegd dat dat de druppel was en ik van plan ben om mijn contract op te zeggen. Na een goed gesprek met de account manager zouden er oplossingen komen en de in rekeninggebrachte kosten zouden niet in rekening worden gebracht. Helaas is dit nooit gebeurd en dat was voor mij de druppel, hierna heb ik gezegd dat ik de kosten zelf wel verreken in de openstaande factuur.
Omdat ik de laatste factuur niet betaald heb hebben ze mijn verzendingen stop gezet en moest ik alles betalen voordat ze weer gingen versturen. Ook lieten ze niet toe dat ik mijn voorraad weghaalde voordat ik betaalde. Dan sta je redelijk machteloos, dus heb de rekening maar betaald. Het voelt echt zo ***, alsof ze een ongewenst product door je strot duwen.
Ik wil zo snel mogelijk weg, maar ben bang dat ze gewoon de hele voorraad op straat zetten en niet meewerken met een vloeiende overstap. Ook wil ik de extra kosten die gedurende het jaar gemaakt zijn niet betalen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En is er juridisch iets mogelijk wat betreft de kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RVandenbussche
RVandenbussche
Hi all,
Sinds vorig jaar ben ik met mijn webshops overgestapt naar een fulfilmentbedrijf om snellere levering aan mijn klanten te bieden in Nederland en Duitsland. De beloftes waren erg groot en ze leken mij de geschikte partij voor mijn type producten.
Helaas is er sinds het begin een probleem wat recent is geëscaleerd. Dit fullfillmentbedrijf stuurt mijn bestellingen 80% van de tijd als normaal pakket terwijl dat bij de vorige fulfilmentpartij 20% was, met hoge kosten tot gevolg. Bestellingen worden wel gewoon door de brievenbus geleverd (als er niemand thuis is) maar zijn gelabeld als pakket (zelf getest). Ik heb dit minimaal 5x aangegeven gedurende het jaar en ben er zelf voor langs gekomen om dit te bespreken. Dit zou worden opgelost, maar is nooit goed opgelost.
Naast dit terugkerende probleem werden er recentelijk dingen in rekening gebracht die nooit besproken zijn in het contract. Ik heb toen gezegd dat dat de druppel was en ik van plan ben om mijn contract op te zeggen. Na een goed gesprek met de account manager zouden er oplossingen komen en de in rekeninggebrachte kosten zouden niet in rekening worden gebracht. Helaas is dit nooit gebeurd en dat was voor mij de druppel, hierna heb ik gezegd dat ik de kosten zelf wel verreken in de openstaande factuur.
Omdat ik de laatste factuur niet betaald heb hebben ze mijn verzendingen stop gezet en moest ik alles betalen voordat ze weer gingen versturen. Ook lieten ze niet toe dat ik mijn voorraad weghaalde voordat ik betaalde. Dan sta je redelijk machteloos, dus heb de rekening maar betaald. Het voelt echt zo ***, alsof ze een ongewenst product door je strot duwen.
Ik wil zo snel mogelijk weg, maar ben bang dat ze gewoon de hele voorraad op straat zetten en niet meewerken met een vloeiende overstap. Ook wil ik de extra kosten die gedurende het jaar gemaakt zijn niet betalen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En is er juridisch iets mogelijk wat betreft de kosten?
Ik verkoop massageballen en Speed Ropes :-)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag