Er zit veel geld in het (door)verkopen van limited edition sneakers. Ik wil gaan kijken wat de opties zijn om deze binnen mijn eigen bedrijf te gaan verkopen. Alleen zit ik met een vraag.
Deze schoenen komen alleen uit via een speciale app van Nike en Adidas. Het is een first come first serve systeem dus het is niet mogelijk om in te kopen als bedrijf. Kan je deze schoenen kopen als particulier en dan de BTW achteraf terugvragen en ook verkopen als nieuw met BTW.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rodje
Rodje
Er zit veel geld in het (door)verkopen van limited edition sneakers. Ik wil gaan kijken wat de opties zijn om deze binnen mijn eigen bedrijf te gaan verkopen. Alleen zit ik met een vraag.
Deze schoenen komen alleen uit via een speciale app van Nike en Adidas. Het is een first come first serve systeem dus het is niet mogelijk om in te kopen als bedrijf. Kan je deze schoenen kopen als particulier en dan de BTW achteraf terugvragen en ook verkopen als nieuw met BTW.
Alvast bedankt!
[verandering: titel aangepast]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59366-inkopen-als-particulier-verkopen-als-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag