• 0

Netwerken in de zomer?

Hallo,

 

Vandaag heb ik mijn onderneming geregistreerd bij de kvk en ben ik voorbereid om aan de acquisitie te beginnen.

Ik wil dat doen door netwerken. Mijn vraag is: zijn er tijdens de zomer netwerkbijeenkomsten? Zo ja, graag info erover.

 

Tweede vraag is of er een site is die alle netwerkbijeenkomsten (of een groot deel ervan) publiceert?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Mijn vraag is: zijn er tijdens de zomer netwerkbijeenkomsten? Zo ja, graag info erover.

 

er zijn in de zomer veel bijeenkomsten die niet perse "netwerkbijeenkomst" worden genoemd. en toch wordt er genetwerkt. in de zomer heb je bijvoorbeeld veel golftoernooien. geen netwerkwerkbijeenkomst, maar toch wordt er genetwerkt. dus misschien toch interessant voor je. kijk dus eens rond in je eigen omgeving of branche wat er zoal plaatsvindt.

Link naar reactie
  • 0

Vanuit een onderzoek dat ik ooit met de Faculteit bedrijfskunde aan de RuG heb gedaan blijkt dat er twee typen netwerken zijn.

 

Sociale netwerken en zakelijke netwerken.

 

De zakelijke netwerken (jonge ondernmers, VNO-NCW, etc.) liggen inderdaad zoals hiervoor vermeld in de zomer vaak stil.Voor die netwerken kan je het best bij de hiervoorgenoemde link terecht.

 

De kansen voor sociale netwerken (Sport, braderie, etc.) zijn echter veel groter in de zomer. Veel ondernemers nemen dagen vrij en genieten van het mooie weer.

Een leuk initiatief kan een BBQ zijn. Je nodigd ongeveer 10 vrienden of familieleden uit en vraagt hen ieder 1 'onbekend' persoon mee te nemen die interessant kan zijn voor jou business. Zo weten je vrienden precies wat je doet en kom je in contact met enkele potentials.

 

Zon, vlees, biertje...De leukste manier van business!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.