Een klant van mij vraagt om een Risk Assessments or Method Statements.
Is dat hetzelfde als de RI&E?
Deze is bij ons vooral gebaseerd op het werk in onze loods, want dat is eigenlijk de enige plek waar risico's zijn. Wat heeft mijn klant hier precies aan?
Ik neem aan dat hij dan ook vertaald moet worden? Is het dan ongebruikelijk om hier kosten voor in rekening te brengen.
In dit geval is de opdrachtgever Italiaans, of zou een Engelse hierin volstaan?
Ik kan dit allemaal navragen, maar weet niet of dit gezien gaat worden als domme vragen.
Ze vragen ook om een Engelse Public Liability Insurance, maar de ASR weigert deze voorlopig nog uit te geven, ondanks dat ik een toeslag betaal voor het feit dat opdrachten plaats kunnen vinden in het buitenland, zou ik hier ook gewoon zelf een vertaling van kunnen maken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Jasper S.
Een klant van mij vraagt om een Risk Assessments or Method Statements.
Is dat hetzelfde als de RI&E?
Deze is bij ons vooral gebaseerd op het werk in onze loods, want dat is eigenlijk de enige plek waar risico's zijn. Wat heeft mijn klant hier precies aan?
Ik neem aan dat hij dan ook vertaald moet worden? Is het dan ongebruikelijk om hier kosten voor in rekening te brengen.
In dit geval is de opdrachtgever Italiaans, of zou een Engelse hierin volstaan?
Ik kan dit allemaal navragen, maar weet niet of dit gezien gaat worden als domme vragen.
Ze vragen ook om een Engelse Public Liability Insurance, maar de ASR weigert deze voorlopig nog uit te geven, ondanks dat ik een toeslag betaal voor het feit dat opdrachten plaats kunnen vinden in het buitenland, zou ik hier ook gewoon zelf een vertaling van kunnen maken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag