Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
H.Smal
H.Smal
Beste allemaal,
De laatste 8 jaar heb ik besteed aan het opzetten van een op het werelwijde web gebaseerd plan om de culturen van Korea, Japan en China
meer en diepgaander bekend te maken. Naast de culturen komen ook de uit die landen overgewaaide hobbies zoals Koi, Bonsai etc. aan bod.
Ik heb inmiddels een fanbase van zo'n 60 duizend volgers. Website en Social Media kanalen. Deze zijn allemaal organisch verkregen en dus
daadwerkelijk geïnteresseerd in het onderwerp. De website waarom het allemaal draait is www.mantifang.com
Ik ben zelf heel enthousiast over het plan maar loop tegen grenzen aan. Ik zelf wil me richten op de redactionele kant van het geheel maar het
e.e.a. moet natuurlijk wel gefinancieerd. Daarom ben ik op zoek naar een bedrijf welk de gehele exploitatie van het plan op zich wil nemen.
Te denken valt dan onder andere aan verkoop banners, advertenties voor een digitaal magazine, inrichten van een shop etc. Er zijn echt heel
veel mogelijkheden.
Zo'n bedrijf te vinden is absoluut niet makkelijk. Erger nog... al googelend kom ik alleen uit bij marketing bureaus die me hoger in google willen
of DTP bedrijven die eventueel de opmaak wel op zich willen nemen. Daar heb ik dus niet veel aan. Ik zoek een partner die mee wil denken en
groeien.
Mijn vraag is dus: Wie kent zo'n bedrijf of heeft een tip waarmee ik verder kom.
Alvast hartelijk bedankt,
Hugo J. Smal
Titel verduidelijkt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61169-bedrijf-om-exploitatie-websites-op-zich-te-nemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag