Ik heb mn ingewikkelde verhaal al op de site gezet ,over als freelance werken in Nederland ,wonende in Frankrijk,maar ik heb door een vraag van "Ozzie" ,zelf een andere vraag gekregen; Hoe kan je je laten "inhuren" door iemand ?? ::)
misschien is dit heel eenvoudig en zou dat gewoon de "oplossing "voor mijn probleem zijn.....
ik heb namelijk helemaal geen zin om moeilijk te doen met eigen bedrijfje of freelance etc, schrijf liever een "factuur" uit aan mn klant en geef op aan de belasting wat ik verdient heb en klaar,maar ik zal wel te simpel denken hier over :P
misschien dat iemand dit weet en hoe ik hier meer info over kan krijgen??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
iniminimuis
iniminimuis
Hallo , :)
Ik heb mn ingewikkelde verhaal al op de site gezet ,over als freelance werken in Nederland ,wonende in Frankrijk,maar ik heb door een vraag van "Ozzie" ,zelf een andere vraag gekregen; Hoe kan je je laten "inhuren" door iemand ?? ::)
misschien is dit heel eenvoudig en zou dat gewoon de "oplossing "voor mijn probleem zijn.....
ik heb namelijk helemaal geen zin om moeilijk te doen met eigen bedrijfje of freelance etc, schrijf liever een "factuur" uit aan mn klant en geef op aan de belasting wat ik verdient heb en klaar,maar ik zal wel te simpel denken hier over :P
misschien dat iemand dit weet en hoe ik hier meer info over kan krijgen??
bedankt voor jullie hulp , ini :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6188-hoe-kan-iemand-jou-diensten-inhuren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag