Maar, daar dit is mijn eerste bijdrage aan het forum, dus maar even voorstellen. Mijn naam is Chris Roos, sinds 1991 zzp-er.
Ik ontwikkel hardware en software voor voornamelijk embedded systemen.
na -met veel interesse- het boek 'calimeromarketing' te hebben gelezen, een tip van een der bijdrages hier op het forum, kwam de volgende vraag naar boven.
In hoeverre kun je aan potentiele klanten vertellen wie je huidige klantenkring is?
Dus : ik heb voor xxx product yyy ontwikkeld?
De klant kan dan denken, hij vertelt dat straks ook aan anderen over mij!
Helemaal niets zeggen is dan wel erg netjes, maar dat is volgens mij ook niet goed.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roozeboos
Roozeboos
Hallo,
Maar, daar dit is mijn eerste bijdrage aan het forum, dus maar even voorstellen. Mijn naam is Chris Roos, sinds 1991 zzp-er.
Ik ontwikkel hardware en software voor voornamelijk embedded systemen.
na -met veel interesse- het boek 'calimeromarketing' te hebben gelezen, een tip van een der bijdrages hier op het forum, kwam de volgende vraag naar boven.
In hoeverre kun je aan potentiele klanten vertellen wie je huidige klantenkring is?
Dus : ik heb voor xxx product yyy ontwikkeld?
De klant kan dan denken, hij vertelt dat straks ook aan anderen over mij!
Helemaal niets zeggen is dan wel erg netjes, maar dat is volgens mij ook niet goed.
groetjes,
Chris
[edit mod] titel aangepast [/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6189-klant-als-referentie-vertellen-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag