vinkl

Senior
  • Aantal berichten

    47
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Nobelstraat 16, Hoogeveen, 7903BH, Nederland
  • Voornaam
    Vincent
  • Achternaam
    Kleine
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    VisualMedia
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

vinkl's trofeeën

  1. Op dit moment staan wij voor de keus een kantoorpand te kopen. Omdat de afgelopen maanden natuurlijk nogal wat zaken zijn veranderd bij de banken ben ik benieuwd of er mensen hun ervaringen willen delen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met: - de zakelijke hypotheekrente (blijkt niet zo transparant als de particuliere markt) - de onderhandelingsmogelijkheden - de aandachtspunten voor de bank en afwegingen Ik ben benieuwd of er recente ervaringen zijn. Of is iedereen blijven zitten ;)
  2. Uiteraard weet ik wel wat de functie moet inhouden, maar zoek een goed format en de nodige aandachtspunten welke ik mee moet nemen. Even wat inspiratie dus.
  3. Het zal er dan toch aan zitten komen. De planning loopt vol en als zelfstandige kan je het niet meer zelf aan. Dus, de oplossing gezocht in personeel. Verschillende contacten heb ik lopen, de kandidaat is geselecteerd, de contracten worden ontwikkel. Er mist alleen nog één steek: de functie omschrijving. Heeft iemand een concept voor een webdeveloper? De volgende zaken vind ik van belang - taken - verantwoordelijkheden - plaats in de organsiatie Tips? Ik hoor het graag! [titel toegespitst - mod]
  4. Wat is een grote bek? Bluf, durf, onderscheiden, collega's afzeiken? Onderhandelingen vragen om je imago. Hoe opereert je bedrijf? Pas daar dan je gesprekstechniek op aan. Integriteit is een goed en waardevol handelsmerk. Genereert klantenloyaliteit en partnerships. Uiteraard wel je mannetje staan, zeker, maar voor mij blijft de grote bek toch de "gladde" vertegenwoordiger met weinig knowhow.
  5. Het om zakelijke dienstverlening (webontwikkeling). Ik weet dat voor een ISO certificering dergelijke zaken verplicht zijn.
  6. Richting de toekomt willen wij graag huisregels opstellen voor personeel, stagiaires etc. Wij vinden het hierbij belangrijk dat geregeld wordt hoe er ziekmeldingen verlopen, prive gebruik van internet/telefoon etc. Nu kan ik mij voorstellen dat veel organisaties dit hebben. Mijn vraag of iemand mij hiermee kan helpen door een voorbeeld beschikbaar te stellen. Ook hoor ik graag wat hier doorgaans allemaal in behandeld wordt. [edit mod] 'hoer' veranderd in 'hoe er' [/edit] [en titel verduidelijkt - mod2]
  7. Het gaat alleen maar over de directie, niet over alle medewerkers. Als een sales manager of cto niet op de "management" pagina wil, dan komt 'ie ook niet bij me werken. dagdag Christine Leuk onderwerp! In tegenstelling tot de "top"van het bedrijf overwegen wij op onze site de stagiaires voor te stellen. Het leek ons een leuk idee zo te communiceren dat wij een leerplek aanbieden. Ook staan de projecten waar de stagiar aan gewerkt heeft op de site. In iedergeval ook leuke exposure voor iedere student. Mag voor de enthousiasteling toch ook wel eens? Enig bezwaar wat er kan zijn is dat concurenten via dit kanaal bedrijfsinformatie gaan achterhalen. Maar denken jullie dat dit reden is het niet te doen? In ieder geval wil ik de vennoten er wel op zetten. Inderdaad hoor ik vaak dat "de gezichten" en het enthousiasme doorslaggevend zijn voor de opdrachten. Vincent
  8. Voor een internet project ben ik mij aan het orienteren op het gebruik van postcodes. Als het ware wil ik dat mensen een postcode ingeven en de adressen uit het bestand gehaald worden die een bepaald aantal kilometer van de betreffende postcode verwijderd liggen. Nu heb ik rondgekeken en zijn er partijen die voor duidenden euro's lijster ter beschiking stellen. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die dit op een andere manier kunnen oplossen. Misschien is er wel een logisch verband tussen postcode nummer en het aantal kilometers. Weet iemand hier meer van?
  9. De lijst met mailadressen zal afkomstig zijn van de opdrachtgever. Dat hier ook perssonlijke mailadressen, waar geen toestemming voor gegeven is tussen zitten kan ik niet uitsluiten. Maar ik wil onze aansprakelijkheid wel uitsluiten.
  10. Ik kan dat natuurlijk opnemen, maar twijfel of dit de hele lading dekt. Uiteraard wil ik ook mijzelf uitsluiten voor alle aansprakelijkheden indien er wel onrechtmatig verkregen adressen bij zitten. Je leest toch regelmatig over boetes en andere zaken.
  11. Al een tijdje houdt mij de vraag bezig en na (kilometers) gelezen te hebben op HL heb ik nog geen goed antwoord. Enkele van onze klanten willen graag gebruik maken van een tool eenvoudig nieuwsbrieven te kunnen versturen. De tool stellen wij ter beschikking (waar wij een deel van ontwikkelen) en de mail wordt verzonden door een door ons ingehuurde server. Nu wil ik dat de klanten die gebruik gaan maken van de tool akkoord zijn met de regelgeving omtrend spam en dat zij hier verantwoordelijk voor zijn en niet wij. Zijn er Spam voorwaarden beschikbaar waar ik naar kan verwijzen in de overeenkomst met de klant voor de tool? In de overeenkomst opnemen "je mag niet spammen" lijkt me niet voldoende, en "ik geeft akkoord alle wetjes over Spam te kennen en ben zelf verantwoordelijk lijkt me het ook niet helemaal...... Daarnaast weet ik niet of wij daar voldoende mee gevrijwaard zijn. Kan iemand mij hier mee helpen? Wanneer iest spam is, is mij al wel duidelijk.
  12. Ooit heb ik voor een bedrijf een gelijke situatie opgelost. Ga vooral even lang het belastingkantoor. Als ze je zien scheelt het altijd een beetje en heb je ook iets waar je aan kan refereren in je brief. Maar wacht niet te lang. Over de aanslag moet je namelijk boetes betalen als je niets doet. De aanslag heb je gekregen omdat er "verondersteld"wordt dat je winst maakt en hier belasting over moet betalen. Succes!
  13. Nee, dat kan niet meer. Dan ging ik ook nog een keer met terugwerkende kracht eten. :)
  14. Volgens mij is dit een erg moelijk isseu. Waar is cultuur ontstaan? Vaak door de leidinggevende van de toko zelf. Immitatiegedrag. Zit iemand op een nieuwe toppositie dan kan een cultuuromslag wel, maar komt iemand die al langer zit daar zo in eens mee dan is dat kans tot falen. Er gaat veel tijd en geld overheen voordat er een verandering is gerealiseerd. Is de cultuur om, dan zijn de mensen ook vertrokken waar het op hing. Ik denk dus de helft van de mensen er uit de rest stimuleren het gewenste gedrag te vertonen. Dit kan je stimuleren omdat de consequenties al duidelijk zijn gemaakt. De rest is nu veel makkelijker te stimuleren. Daarnaast worden de anderen vervangen en geeft gelijk het gevoel aan de blijvenden dat ze superieur zijn. Misschien is de regel wel ouderwets maar ik kan me ook verschrikkelijk goed indenken dat je eindelijk de pruductiviteit op schroeft. Dit is meer dan beroerd in Nederland.
  15. Hallo KvD Over de € 25 die ze betalen per maand moet je 19% btw afdragen dus €4,75. Moeten ze jou ook nog 8% betalen bij verkoop bijvoorbeeld een product van € 100 dan moet je ook nog 19% afdragen over de 8 euro dus € 1.52. zo begrijp ik het toch goed?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.