Wat vinden jullie van mijn concept? Voor mijn startup onderzoek ik of bedrijven interesse hebben in het inzetten van gepensioneerde professionals voor tijdelijke opdrachten. Waarom wel of niet? En voor welke soort opdrachten/vakgebied zouden jullie hier dan behoefte aan hebben?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Vriendelijke groet,
Tessa Griffioen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Kwalitatief en kwantitatief onderzoek, recruitment
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het helpen van MKB Nederland bij de opzet, groei en optimalisatie van hun bedrijfsvoering.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Gepensioneerden inzetten heeft grote voordelen: de maatschappelijke waarde, de hoeveelheid ervaring en de financiële toegankelijkheid.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat zouden redenen zijn om wel of niet met een gepensioneerde professional te werken? En voor wat voor soort opdrachten wel/niet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
T. Griffioen
T. Griffioen
Hallo!
Wat vinden jullie van mijn concept? Voor mijn startup onderzoek ik of bedrijven interesse hebben in het inzetten van gepensioneerde professionals voor tijdelijke opdrachten. Waarom wel of niet? En voor welke soort opdrachten/vakgebied zouden jullie hier dan behoefte aan hebben?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Vriendelijke groet,
Tessa Griffioen
Kwalitatief en kwantitatief onderzoek, recruitment
Het helpen van MKB Nederland bij de opzet, groei en optimalisatie van hun bedrijfsvoering.
Gepensioneerden inzetten heeft grote voordelen: de maatschappelijke waarde, de hoeveelheid ervaring en de financiële toegankelijkheid.
Wat zouden redenen zijn om wel of niet met een gepensioneerde professional te werken? En voor wat voor soort opdrachten wel/niet?
Zie hierboven:-)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62862-gepensioneerden-in-dienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag