• 0

Congres Sport en Technologie

Sport en Technologie, 29 en 30 september 2005

www.sportentechnologie.nl

 

Wellicht dat dit een bijeenkomst is waar je interessante mensen kunt ontmoeten natuurlijk ideeën opdoet voor nieuwe producten, diensten op het gebied van sport, wellness en vrije tijd.

 

Vriendelijke groet,

Namens Stichting Sport en Technologie, TNO en NOC-NSF

 

 

Bureau & zo Business Events

Marga Groot Zwaaftink

T 040 – 257 20 23

GSM 06 – 5103 43 49

www.bureauenzo.nl

 

www.commgres.com Congressen, workshops, en beurzen met resultaat voor uw deelnemers en u! Wij sparren net zolang met u tot de inhoud werkelijk past bij uw doelgroep en weten het dan ook succesvol in de markt te zetten. Dus voldoende en de juiste deelnemers in de zaal! Die in hart+hoofd geraakt zijn!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb technologie in huis die sporters zoals schaatsers en atleten kan helpen beter te presteren.

Jammer genoeg is het, denk ik,weer een congres dat veel centjes kost, en daarmee blijven alleen de bobo's als bezoekers over.

En dat zijn niet de mensen die ik wil ontmoeten.

Doel lijkt dus meer een beurs organiseren, dan het aantrekken van de juiste bezoekers. >:(

 

Het lijkt mij dat zo'n beurs kan helpen nieuwe technologie op de markt te brengen.

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Het valt volgens mij wel mee met de prijs: € 165,- voor 2 dagen. Dus het aantal bobo's zal ook prima meevallen. Als dat je helpt, kan ik je half sept de deelnemerslijst sturen.

 

Groeten Marga

www.commgres.com Congressen, workshops, en beurzen met resultaat voor uw deelnemers en u! Wij sparren net zolang met u tot de inhoud werkelijk past bij uw doelgroep en weten het dan ook succesvol in de markt te zetten. Dus voldoende en de juiste deelnemers in de zaal! Die in hart+hoofd geraakt zijn!

Link naar reactie
  • 0

Beste Marga,

 

De deelnemerslijst zou ik graag van je ontvangen , als je die op wilt sturen maak je mij wel blij.

 

Als ik naar deze beurs toe zou gaan, dan zou het voor een middag zijn.

En die €165,- is voor iemand die net gestart is een hoop geld.

Zeker omdat het aanbieden van technology aan sporters pas op lange termijn zijn vruchten afwerpt voor de leverancier.

 

Voor een kleine innovatieve technostarter is Holland Innovation een betere beurs met veel meer kansen, en nog eens betaalbaar ook.

 

Daarmee zet ik dus helaas een beetje een vraagteken bij deze draad, wat heeft deze beurs starters te bieden, en zet ik dus ook een vraagteken of het dan spam is ja of nee.

 

Ik hoop dat je het niet negatief opvat, mijn opmerkingen zijn niet bedoeld om je weg te jagen.

Ik ben gewoon enigzins teleurgesteld als ik bij een mogelijk interessante beurs of congres weer tegen die hoge prijzen oploop.

Bedenk dat een dergelijk ook tijd kost en daardoor andere zaken blijven liggen.

 

Tjemig, ik lijk wel een zuinge hollander ;)

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Ik snap je dilemma, elke € investeren moet er weer uitkomen. Wat wel een voordeel hier is; er komen ook mogelijke samenwerkingspartners. Maar goed, ik stuur je de lijst, dan moet je maar even kijken.

 

gr marga

www.commgres.com Congressen, workshops, en beurzen met resultaat voor uw deelnemers en u! Wij sparren net zolang met u tot de inhoud werkelijk past bij uw doelgroep en weten het dan ook succesvol in de markt te zetten. Dus voldoende en de juiste deelnemers in de zaal! Die in hart+hoofd geraakt zijn!

Link naar reactie
  • 0

Merkava,

 

Je heb m'n interesse gewekt nav jouw'n opmerking waarin je zegt dat je de technologie in huis hebt waarmee je zowel schaatsers als athleten beter kan laten presteren.

 

Is deze technologie (nog) een geheim of heb je deze al eens openbaar gemaakt?

 

Het gaat om een aantal vindingen, sommige hebben geen uitleg nodig, anderen wel.

De techniek blijft achter gesloten deuren totdat ik tegen de juiste persoon aanloop, liefst een atleet, die zien meteen het voordeel.

 

@ Trabjo, Ik heb je een PM gestuurd.

Link naar reactie
  • 0

Vandaag ben ik naar dit congres geweest.

Niks anders dan complimenten, veel bezoekers met affiniteit voor sport.

Een uiterst interessant en goed georganiseerd congres voor bedrijven die technologie in huis hebben die zijn toepassing kan vinden in de sport.

Goede sprekers die bleven boeien, actieve workshops waar geprobeerd werd, met succes, oplossingen te vinden voor vragen van sporters en coaches.

Met dagvoorzitter Fritz Spits, die zich goed voorbereid had, en een aantal prima gesprekken heeft geleid.

Ik heb een aantal contacten kunnen leggen die in de nabije toekomst wel eens tot leuke dingen kunnen leiden. Ik heb alleen nie direct met de sporters zelf gesproken, maar dat komt hopelijk wel met het vervolg traject.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.