Ik ben eigenaar van een klein bedrijf en de voornemens zijn om oproepbaar personeel aan te nemen, ik houd al een aantal jaar de boekhouding bij met een handig Excel programma van Bobbie Boekhouding. Hierin kan ik facturen opmaken, verkopen en inkopen inboeken en een aantal overzichtjes bekijken.
Om oproepbaar personeel aan te nemen dient er natuurlijk wel met een aantal administratieve zaken rekening gehouden te worden. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een handige oplossing om dit soort administratie te verzorgen, het liefst met een soortgelijk Excel programma.
Iemand die toevallig een oplossing heeft om salarisadministratie te doen voor een kleine onderneming met oproepbaar personeel?
Ik hoor het graag,
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Niet aanwezig
Goedenavond,
Ik ben eigenaar van een klein bedrijf en de voornemens zijn om oproepbaar personeel aan te nemen, ik houd al een aantal jaar de boekhouding bij met een handig Excel programma van Bobbie Boekhouding. Hierin kan ik facturen opmaken, verkopen en inkopen inboeken en een aantal overzichtjes bekijken.
Om oproepbaar personeel aan te nemen dient er natuurlijk wel met een aantal administratieve zaken rekening gehouden te worden. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een handige oplossing om dit soort administratie te verzorgen, het liefst met een soortgelijk Excel programma.
Iemand die toevallig een oplossing heeft om salarisadministratie te doen voor een kleine onderneming met oproepbaar personeel?
Ik hoor het graag,