ik heb een vraagje... stel: je hebt in je vrije tijd een nieuwe site (en een goed concept) gemaakt en wil deze site gaan verkopen aan grote bedrijven... Hoe moet je dan tewerk gaan? Het is namelijk moeilijk om ergens zomaar "binnen" te komen als je geen contacten kent? Hoe zou je de bevoegde mensen van een groot bedrijf kunnen bereiken? Ik heb al geprobeerd om via email (via hun site) maar dat is onbegonnen werk...Ik heb ook al geprobeerd te bellen, maar meestal zijn deze personen dan in vergadering... Kan er me soms iemand tips geven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RG2016
RG2016
hallo,
ik heb een vraagje... stel: je hebt in je vrije tijd een nieuwe site (en een goed concept) gemaakt en wil deze site gaan verkopen aan grote bedrijven... Hoe moet je dan tewerk gaan? Het is namelijk moeilijk om ergens zomaar "binnen" te komen als je geen contacten kent? Hoe zou je de bevoegde mensen van een groot bedrijf kunnen bereiken? Ik heb al geprobeerd om via email (via hun site) maar dat is onbegonnen werk...Ik heb ook al geprobeerd te bellen, maar meestal zijn deze personen dan in vergadering... Kan er me soms iemand tips geven?
groetjes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6455-bedrijven-contacteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag