Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paardje
paardje
Het heeft niks te maken met waar ik zelf mee bezig ben, maar wel iets waar ik me ook voor inzet.
Met een groep vrijwilligers zetten wij ons in voor eigenaren van wie een paard gestolen is. Dat gaat momenteel wat serieusere vormen aannemen.
Omdat het helpen en zoeken aardig wat geld opslokt en wij dit allemaal op vrijwillige basis doen, willen we graag een donatiepunt hebben.
We hebben er bewust voor gekozen momenteel nog geen stichting te gaan worden en eerst maar eens kijken hoe het verder allemaal uit pakt.
Momenteel is er een rekening waar men geld op kan storten, maar deze is prive.
Is het mogelijk om een zakelijke rekening of iets in die geest te openen alleen voor dit doel, zonder dat we officieel ondernemen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6521-niet-officeel-toch-rekeningnummer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag