Ook hier is een zakelijk account met als redenen 'activiteit op uw rekening waargenomen die niet in overeenstemming is met onze Gebruikersovereenkomst' per direct geblokkeerd. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat er GEEN activiteit heeft plaats gevonden die de regels van de gebruikersovereenkomst overschrijd.
Sinds medio 2015 richten wij ons op de online dating markt (nette en serieuze dating sites) en hebben we tot een maand geleden zonder enige vorm van problemen gebruik gemaakt van PayPal als betalingsmogelijkheid. De geschillen met klanten die we sinds dien hebben gehad, zijn op 1 hand te tellen. Op onze sites bieden we een optie aan om een lidmaatschap af te sluiten, hier gebruiken we Paypal voor. Daarnaast gebruikte we PayPal om onze zakelijke facturen te betalen een instellingen die ook PayPal ondersteunen. Dit ging geheel vlekkeloos en zonder enige vorm van klachten, totdat…
… 11 april ik opeens uit het niets een mail kreeg dat dit zakelijk account per direct permanent geblokkeerd is. Ik heb hier een mail over gestuurd naar PayPal, maar binnen enkele minuten ontving ik een automatisch bericht terug dat de rekening permanent geblokkeerd blijft. Sindsdien ook geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, maar i.v.m. Covid 19 is de hele telefonische helpdesk (thuiswerken heeft een “professioneel” bedrijf als PayPal blijkbaar nooit van gehoord) niet te bereiken. Daarnaast nog enkele malen een mail gestuurd om mijn bezwaar in te dienen, maar iedere keer binnen enkele minuten een standaard reactie terug dat mijn account geblokkeerd blijft.
Ik zit er serieus aan te denken om advies van een advocaten bureau in te schakelen. Want dit voel enorm onterecht aan alsmede dit een enorm grote aderlating in de toekomst van mijn bedrijf betekend. Zijn er nog andere stappen die ondernomen kunnen worden, of PayPal op een andere manier benaderd kan worden om dit geschil 'uit de wereld' te helpen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
intered
intered
Ook hier is een zakelijk account met als redenen 'activiteit op uw rekening waargenomen die niet in overeenstemming is met onze Gebruikersovereenkomst' per direct geblokkeerd. Terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat er GEEN activiteit heeft plaats gevonden die de regels van de gebruikersovereenkomst overschrijd.
Sinds medio 2015 richten wij ons op de online dating markt (nette en serieuze dating sites) en hebben we tot een maand geleden zonder enige vorm van problemen gebruik gemaakt van PayPal als betalingsmogelijkheid. De geschillen met klanten die we sinds dien hebben gehad, zijn op 1 hand te tellen. Op onze sites bieden we een optie aan om een lidmaatschap af te sluiten, hier gebruiken we Paypal voor. Daarnaast gebruikte we PayPal om onze zakelijke facturen te betalen een instellingen die ook PayPal ondersteunen. Dit ging geheel vlekkeloos en zonder enige vorm van klachten, totdat…
… 11 april ik opeens uit het niets een mail kreeg dat dit zakelijk account per direct permanent geblokkeerd is. Ik heb hier een mail over gestuurd naar PayPal, maar binnen enkele minuten ontving ik een automatisch bericht terug dat de rekening permanent geblokkeerd blijft. Sindsdien ook geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, maar i.v.m. Covid 19 is de hele telefonische helpdesk (thuiswerken heeft een “professioneel” bedrijf als PayPal blijkbaar nooit van gehoord) niet te bereiken. Daarnaast nog enkele malen een mail gestuurd om mijn bezwaar in te dienen, maar iedere keer binnen enkele minuten een standaard reactie terug dat mijn account geblokkeerd blijft.
Ik zit er serieus aan te denken om advies van een advocaten bureau in te schakelen. Want dit voel enorm onterecht aan alsmede dit een enorm grote aderlating in de toekomst van mijn bedrijf betekend. Zijn er nog andere stappen die ondernomen kunnen worden, of PayPal op een andere manier benaderd kan worden om dit geschil 'uit de wereld' te helpen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65601-paypal-zakelijk-account-geblokkeerd-uit-het-niets/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag