suffe kneus

Aanbevolen berichten

Beste Indira,

 

Elke bezoeker kan een kneus uitdelen of een reus natuurlijk.

Het is niet te achterhalen of je een kneus kreeg voor een nieuwe post, of dat iemand een oudere post van je las.

Soms zetten mensen in een post waarom ze iets slecht vinden, of juist goed.

Meestal blijft dit achterwege.

 

Niet teveel van aantrekken, ook opbouwende kritiek wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Link naar reactie

Uhm, waar je geen vrienden mee maakt is door nu overal snel een berichtje bij te plaatsen wat de bedoeling is van de post.

Doe dat uitgebreid in je eerste post, die one liners staan alleen rechts bovenin bij HL ;)

Je kunt ook een bericht een beetje aanpassen met de vernader knop, zeker als het de laatse in de rij is die je de draad geen onrecht aan.

Link naar reactie

Ik vrees dat ik ook ben afgestraft doordat ik op jouw bericht reageerde, haha. Nou als men dat nodig vind!

Ik kan je in ieder geval geen reus meer geven, al thans, niet vandaag

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik denk dat dat is omdat als je iemand een reusje geeft dat dan alleen bij jouw kneus groter staat, dit houd dus in dat Nonex Indira vandaag ook een reusje gegeven heeft, dit gaat op als mijn stelling klopt! Indira staat namelijk ook bij mij met een grote kneus, dat klinkt wel leuk, GROTE KNEUS!

 

PS: inmiddels is mijn karma weer 1 gedaald, gaat lekker met deze draad.

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik denk dat dat is omdat als je iemand een reusje geeft dat dan alleen bij jouw kneus groter staat, dit houd dus in dat Nonex Indira vandaag ook een reusje gegeven heeft, dit gaat op als mijn stelling klopt! Indira staat namelijk ook bij mij met een grote kneus, dat klinkt wel leuk, GROTE KNEUS!

 

Goh... zo voelt het ook Dennis K, als een GROTE KNEUS.... ehh waar staat die K achter Dennis eigenlijk voor? haha

Zie ook: crossmedialog

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.