Is het als verkoper toegestaan om desgevraagd officiële voetbalshirts te voorzien van standaard bedrukking.
Dat wil zeggen, niet de bedrukking die de club/competitie zelf toepast.
Ik neem aan dat dit voor een eigen naam geen probleem is, maar is het ook toegestaan om een voetbalshirt te bedrukken met een naam + nummer van bestaande voetballers of zijn dit beschermde merkrechten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stef van der Veldt
Stef van der Veldt
Hi all,
Mijn vraag betreft het volgende:
Is het als verkoper toegestaan om desgevraagd officiële voetbalshirts te voorzien van standaard bedrukking.
Dat wil zeggen, niet de bedrukking die de club/competitie zelf toepast.
Ik neem aan dat dit voor een eigen naam geen probleem is, maar is het ook toegestaan om een voetbalshirt te bedrukken met een naam + nummer van bestaande voetballers of zijn dit beschermde merkrechten?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66428-bedrukken-voetbalshirts/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag