Ik ben een zzp-er en om alvast een beeld te krijgen van het te betalen bedrag straks voor de inkomstenbelasting, was ik even benieuwd hoe de arbeidskorting precies wordt berekend.
Ik zie wel allerlei tabellen staan, maar over welk bedrag bij een zzp-er wordt de arbeidskorting berekend? Is dat het bedrag aan behaalde winst, of is dat minus de aftrekposten nog?
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen. Alvast hartstikke bedankt!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Noon_5
Noon_5
Goedemiddag,
Ik ben een zzp-er en om alvast een beeld te krijgen van het te betalen bedrag straks voor de inkomstenbelasting, was ik even benieuwd hoe de arbeidskorting precies wordt berekend.
Ik zie wel allerlei tabellen staan, maar over welk bedrag bij een zzp-er wordt de arbeidskorting berekend? Is dat het bedrag aan behaalde winst, of is dat minus de aftrekposten nog?
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen. Alvast hartstikke bedankt!
Groetjes!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69034-arbeidskorting-voor-zzp%E2%80%99er/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag