Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een (het liefst buitenlands) bedrijf die voor mij zo goedkoop mogelijk steenwolblokken voor de tuinbouw kan produceren. Want deze zijn relatief duur, ook als ik pure bulk hiervan nodig heb. Kwaliteit is niet zo’n punt, want dat is vaak redelijk in orde.
Ik ben via internet op zoek gegaan naar bedrijven in China, maar kom niet veel interessants tegen. Ook een Alibaba of Made in China bijv. Nu zat ik te denken om deze vraag via bepaalde websites uit te zetten, zodat fabrikanten hier op kunnen reageren als ze dit mij aan willen leveren.
Zijn er mensen bekend met bepaalde websites waar ik zulke vragen kan loslaten? En hoe ik dit het beste kan doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Berjelle
Berjelle
Beste allemaal,
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een (het liefst buitenlands) bedrijf die voor mij zo goedkoop mogelijk steenwolblokken voor de tuinbouw kan produceren. Want deze zijn relatief duur, ook als ik pure bulk hiervan nodig heb. Kwaliteit is niet zo’n punt, want dat is vaak redelijk in orde.
Ik ben via internet op zoek gegaan naar bedrijven in China, maar kom niet veel interessants tegen. Ook een Alibaba of Made in China bijv. Nu zat ik te denken om deze vraag via bepaalde websites uit te zetten, zodat fabrikanten hier op kunnen reageren als ze dit mij aan willen leveren.
Zijn er mensen bekend met bepaalde websites waar ik zulke vragen kan loslaten? En hoe ik dit het beste kan doen?
Hoop graag te mogen horen. Alvast bedankt!
Met vriendelijk groet,
Berjelle van Namen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69177-effici%C3%ABnt-een-vraag-over-goedkope-productie-uitzetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag