ZZp-er sinds 2003.
Geen schulden, kan mijn hoofd boven water houden, maar dat is het dan ook wel.
Nu, ziek en in afwachting van operatie, kan op dit moment niet werken. Operatie verwacht begin 2021 maar afhankelijk van afschalen zorg ivm corona.
geen arbeidsongeschiktheidsverzekering.
De aanvraag is gedaan voor tijdelijke bijstand voor levensonderhoud.
Prive- en zakelijk vermogen ongeveer 14.000 bij elkaar.
Bedrijf levensvatbaar.
Na operatie goede perspectieven om weer vol aan het werk te kunnen.
Ik ben afgewezen omdat ik teveel geld zou hebben en daar eerst maar op in moet teren.
Maar overal lees ik dat gezamenlijk zakelijk- en privévermogen veel meer mag zijn dan ik heb?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joep12
Joep12
Wie kan mij een beginnetje aangeven?
aangepast door Joep12Situatie is als volgt:
ZZp-er sinds 2003.
Geen schulden, kan mijn hoofd boven water houden, maar dat is het dan ook wel.
Nu, ziek en in afwachting van operatie, kan op dit moment niet werken. Operatie verwacht begin 2021 maar afhankelijk van afschalen zorg ivm corona.
geen arbeidsongeschiktheidsverzekering.
De aanvraag is gedaan voor tijdelijke bijstand voor levensonderhoud.
Prive- en zakelijk vermogen ongeveer 14.000 bij elkaar.
Bedrijf levensvatbaar.
Na operatie goede perspectieven om weer vol aan het werk te kunnen.
Ik ben afgewezen omdat ik teveel geld zou hebben en daar eerst maar op in moet teren.
Maar overal lees ik dat gezamenlijk zakelijk- en privévermogen veel meer mag zijn dan ik heb?
Advies iemand? Dank :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69467-bbz-aanvraag-ivm-ziekte-afgewezen-terecht-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag