Momenteel zit ik met een dilemma waar ik graag jullie advies/ervaring voor wil raadplegen.
Situatie:
Ik bezit samen met mijn partner een webshop, wat we tot op heden er bij doen naast onze fulltime baan. Pakketjes inpakken gebeurd door een familielid waarvoor we 1e per pakketje voor betalen.
Probleem:
Nu is het zo dat de ruimte bij familielid te klein wordt (al is) en dat het te veel tijd voor hun kost om het te blijven doen, dus we moeten een volgende stap gaan maken.
Nu zijn er een paar scenario's (baan opzeggen en zelf doen, e-fullfilment, stoppen, etc...) die we zouden kunnen doen maar ben erg benieuwd naar wat jullie ervaring / advies is.
Wellicht handig om te weten;
- Webshop draait een aardige omzet pmnd (10k+)
- We bezitten een eigenhuis van waar we eventueel weer kunnen versturen (alleen tijd..)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ToonInterieur
ToonInterieur
Beste Mede ondernemers,
Momenteel zit ik met een dilemma waar ik graag jullie advies/ervaring voor wil raadplegen.
Situatie:
Ik bezit samen met mijn partner een webshop, wat we tot op heden er bij doen naast onze fulltime baan. Pakketjes inpakken gebeurd door een familielid waarvoor we 1e per pakketje voor betalen.
Probleem:
Nu is het zo dat de ruimte bij familielid te klein wordt (al is) en dat het te veel tijd voor hun kost om het te blijven doen, dus we moeten een volgende stap gaan maken.
Nu zijn er een paar scenario's (baan opzeggen en zelf doen, e-fullfilment, stoppen, etc...) die we zouden kunnen doen maar ben erg benieuwd naar wat jullie ervaring / advies is.
Wellicht handig om te weten;
- Webshop draait een aardige omzet pmnd (10k+)
- We bezitten een eigenhuis van waar we eventueel weer kunnen versturen (alleen tijd..)
Graag verneem ik van jullie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71116-volgende-stap-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag