Jump to content
QuincyH
Verberg

Verhuur eigen woning (koophuis)

vraag

Als ik mijn eigen woning (koophuis) verhuur en ik woon zelf in een huur huis. Valt de inkomsten van mijn verhuur onder box 1 of box 3 ik hoor het graag van jullie.

5 answers to this question

Recommended Posts

• 1
  • Rate this answer
29 minuten geleden, QuincyH zei:

Als ik mijn eigen woning (koophuis) verhuur en ik woon zelf in een huur huis. Valt de inkomsten van mijn verhuur onder box 1 of box 3

Dat hangt ervan af of deze woning voor jezelf als hoofdadres blijft bestaan en of nog een hypotheek op deze woning rust.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

• 1
  • Rate this answer
  • Best answer
1 uur geleden, QuincyH zei:

Als ik mijn eigen woning (koophuis) verhuur en ik woon zelf in een huur huis. Valt de inkomsten van mijn verhuur onder box 1 of box 3 ik hoor het graag van jullie.

Dat hangt af van of dat een tijdelijke of permanente situatie is. Het kan ook afhangen van het feit of de woning al dan niet te koop staat. Of dat je verwacht dat je er weer terug in gaat wonen.

En de schuld volgt het bezit. Dus of je een hypotheek hebt of niet maakt op zich niet uit. Maar de hypotheek zal wel in dezelfde box (1 of 3) moeten worden opgegeven als het huis.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 7 leden online en 290 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept