Ik wil voor mijn sokkenmerk een retail display laten maken. Die wil ik weer aanbieden aan de winkeliers. Ik wil het van duurzaam materiaal laten maken zodat ik het vaker kan gebruiken. Maar hoe zit het met de kosten? Moet ik een soort van borg van de retailer vragen? hoe gaat dat precies in zijn werking. Probleem is dat ik een nieuw merk ben en denk niet dat de retailers staan te wachten op een borg of wat dan ook.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Meto
Meto
Beste allen,
Ik wil voor mijn sokkenmerk een retail display laten maken. Die wil ik weer aanbieden aan de winkeliers. Ik wil het van duurzaam materiaal laten maken zodat ik het vaker kan gebruiken. Maar hoe zit het met de kosten? Moet ik een soort van borg van de retailer vragen? hoe gaat dat precies in zijn werking. Probleem is dat ik een nieuw merk ben en denk niet dat de retailers staan te wachten op een borg of wat dan ook.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
I Have Dream.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72690-retail-display/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag