Ga naar inhoud

Higherlevel.nl bestaat 20 jaar !!! Dinsdag 2 februari zijn we jarig.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

We hebben vanaf 2 februari 2022 ons 20 jarig jubileum.

Ik vind dit een WAUW moment ! Bij het bedenken van dit forum, had ik nooit in gedachten dat ons forum zo’n succes zou zijn. Door de jaren heen hebben we heel veel ondernemers verder geholpen én dat doen we nog steeds.

Ik ben trots op ons forum. En dat is m.n. te danken aan onze moderatie maar ook dankzij alle leden die actief deelnemen aan ons forum en ondernemers adviseren. Wij zijn nog steeds het meest dynamische forum van Nederland.

Dus :

GEFELICITEERD ALLEMAAL !!! Dankjewel voor al jullie inzet. Op afstand proost ik op de toekomst van ons forum.

Om ons 20 jaar  jubileum te vieren is er een nieuw design van ons forum gelanceerd.

Technisch gezien hebben we er alle vertrouwen in. Maar, het kan zijn, nu we live zijn,  dat je qua gebruik wat “issues” tegenkomt waar je je vraagtekens bij hebt. 

Meld deze dan s.v.p. in dit discussie board.

P.S.: Benieuwd hoe dit forum 20 jaar geleden tot stand gekomen is? Lees dan dit bericht

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Linda Maas

Nog gefeliciteerd @Mikky Vrolijk en alle gebruikers!

Het forum ziet er strak uit! Mooie upgrade :) 

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Ewout Wolff

Tja, als er zoveel reclame wordt gemaakt voor HL dan kom ik natuurlijk ook weer kijken. Gefeliciteerd Mikky en iedereen die hier heeft en blijft bijdragen. Leuk om deze bekende hoek van het internet te zien bloeien!

• 1 month later...
Geplaatst:

rene1

Gefeliciteerd! Echt een plek voor Nederlandse ondernemers om informatie te zoeken, te vragen en antwoorden te krijgen :). Een aanmoediging om vooral door te blijven gaan. Pluim!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.