Ga naar inhoud

Geen aangifte in nieuwe portaal

Geplaatst:

EefD-GTR

Ik heb een Digidentity machtiging op het juiste niveau om voor een aantal relaties aangifte BTW te kunnen doen. Echter, wanneer ik inlog staat er geen aangifte klaar. De Belastingtelefoon kan ook geen antwoord geven. Is iemand eerder tegen ditzelfde probleem aangelopen?

 

Gr

Eef Duin

Featured Replies

Geplaatst:

Roel J

Je spreekt over aangifte doen voor een aantal relaties.

Waarschijnlijk moeten jou relaties jou dan in hun eHerkenning applicaties nog specifiek machtigen voor de (BTW) / Belastingaangiften.

 

Had je ook al met DigIdentity gebeld om te vragen waarom je ze niet ziet.

Het lijkt mij zeer aannemelijk dat het in onvolledige ketenmachtigingen zit.

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Als jij een beconnumer hebt, kun je via de belastingdienst een machtiging aanvragen bij betreffende relaties, zij moeten vervolgens via de belastingdienst toestemming verlenen.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.