ik ben bezig om een product te importeren uit het verre oosten, het betreft een product om basis van o.a. eucalyptus. De fabrikant heeft me toestemming gegeven me het exclusieve verkooprecht te geven voor nederland, maar ik moet eerst nog wat dingen uitzoeken. Waar kan ik achterhalen of dit product wel goedgekeurd gaat worden voor de nederlandse markt? Waar kan ik de tekst voor op het etiket laten maken? Alvast bedankt..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jorden
Jorden
Hallo allemaal,
ik ben bezig om een product te importeren uit het verre oosten, het betreft een product om basis van o.a. eucalyptus. De fabrikant heeft me toestemming gegeven me het exclusieve verkooprecht te geven voor nederland, maar ik moet eerst nog wat dingen uitzoeken. Waar kan ik achterhalen of dit product wel goedgekeurd gaat worden voor de nederlandse markt? Waar kan ik de tekst voor op het etiket laten maken? Alvast bedankt..
Groet
Jorden
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7364-zelfzorggeneesmiddel-importeren-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag