Aanbevolen berichten

Naast het (serieus) adviseren op dit forum zitten sommige mensen met elkaar te MSN'en...een typefout leidde tot het volgende gesprekje:

Annedien zegt:

Een aanmoen is een knolgewas uit Zuid-Amerika, geïmporteerd in de 18e eeuw en voor het eerst op de Nederlandse menukaart verschenen na een geslaagde introductie in het destijds befaamde restaurant "Den Koopren Keetel"

Annedien zegt:

Nu jij.

Sanne zegt:

Een toetsenbord is een plaatselijk gerecht met kleine hapjes, om je smaak te toetsen, voor het eerst geintroduceerd door Michelin in 1967

Annedien zegt:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

--

Pasten jullie ook eens wat opmerkelijks uit een MSN-conversatie met je collega's?.... ;D

(Uiteraard in goed overleg, dit mocht van Sanne ;-)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7376-absurde-msn-conversaties/
Delen op andere sites

Druk, ik? Nooit! Wel bezig ;D

(Was ondertussen ook een mind map aan het maken over 'strategie', een artikel aan het schrijven, mensen via email met elkaar aan het verbinden, met nog een collega aan het MSN'en, een to do lijst aan het updaten en een etentje aan het organiseren dus bezig wel!)

Mijn ervaring is wel dat als ik veel met (mijn versie van) denkologie bezig ben ik ook veel 'bijproduct' heb in de vorm van o.a. dit. Het logische en het absurde liggen vlak naast elkaar (en misschien is het verschil ook arbitrair?).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar