• 0

Waar dien ik op te letten wanneer ik souvenir laat maken en ga verkopen?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mod assist: 

 

Je vraag op deze manier stellen, heeft niet veel zin. Dit is zo breed (financiering, import, verzekeringen, aansprakelijkheid, marketing, vergunningen, fiscaliteit; om maar wat onderwerpen te noemen). HL is niet bedoeld als oplossing om je businessplan te schrijven (chat GPT schijnt dat overigens best aardig te kunnen). 

 

Heb je al specifieke vragen?

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Eerste wat mij te binnen schiet: hoeveel koelkasten zijn er nog met een metaal front?? 

 

Bij de mensen waar ik kom (klanten, vrienden etc) heeft er bij mijn weten niemand  een koelkast met metalen  deur.

 

Maar ik kan uiteraard in de verkeerde groepen verkeren en zijn er zat mensen met jaren 80/90 koelkasten.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

#aantrekkelijkheid als #impulsaankoop en #onbreekbaarheid of #betaalbaarheid als #klantbeleving

 

Nu de rest!:winking-face:

 

Business wise vind ik het als eerste of snelle indruk een bijzondere move. Ben je onvoldoende druk met jouw dienstverlening? Of hoeveel omzetpotentie kan dit idee ooit hebben? Gevaar van copy cats (kopieergedrag) bij enig succes?

 

Huidige tijdsbeeld > ontwikkelen of onderzoeken van een killer app for tourists or tourism als je dienstverlener bent? Neem of denk thema's als eten en drinken, parkeren of overnachten!

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
12 uur geleden, Gast zei:

Eerste wat mij te binnen schiet: hoeveel koelkasten zijn er nog met een metaal front?? 

Met een inbouw koelkast wordt dat inderdaad een probleempje 😎

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

ik verkoop koelkast magneten met stadsgezichten. Verkoopt best goed, vooral aan arbeidsmigranten uit oost-europa. Daar schijnt het reuze populair te zijn.  Verkoopprijs momenteel bijna 4 euro. 

Als je in de detailhandel werkt, in een fotogenieke omgeving (stadsgezichten) en voldoende "voetjes op de vloer" kan het werken. 

 

succes !

Link naar reactie
  • 0
Zojuist, Tomey zei:

ik verkoop koelkast magneten met stadsgezichten. Verkoopt best goed, vooral aan arbeidsmigranten uit oost-europa.

 

Mijn moderne afzuigkap en mijn moderne koelkast hangt vol met magnetische stadsgezichten. Ik vind het altijd een leuk souvenier voor mezelf. En inderdaad, je ziet het heel veel bij Oost Europeanen.

Link naar reactie
  • 0
20 uur geleden, Gast zei:

"Of hoeveel omzetpotentie kan dit idee ooit hebben? Gevaar van copy cats (kopieergedrag) bij enig succes?"

 

Het hoeft van mij niet groot te worden wat betreft omzetpotentie. Copy cats ben ik ook inderdaad wat voorzichtig mee. Dat zou inderdaad kunnen gebeuren denk ik. Dank reageerders trouwens voor het meedenken.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 87 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.