Dit jaar voor het eerst alle zaken rond het "jaarwerk" aan het doen van mijn BV's, ik had voorheen een eenmanszaak. Call me crazy, maar dit vind ik super interessant!
Mijn holding + werk BV vormen samen een fiscale eenheid voor de VPB.
Bij de VPB aangifte moest alles worden geconsolideerd.
Maar hoe zit dat nu precies bij het indienen van de jaarrekeningen bij de KVK? Moet ik daar gewoon de balans van de holding en de balans van de Werk BV invullen?
Het lijkt mij van wel, maar wilde het toch even checken.
Mijn BV's zijn overigens micro-ondernemingen, dus volgens mij hoef ik alleen een beknopte balans in te dienen bij de KVK.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blue-tik
blue-tik
Goedemiddag,
Dit jaar voor het eerst alle zaken rond het "jaarwerk" aan het doen van mijn BV's, ik had voorheen een eenmanszaak. Call me crazy, maar dit vind ik super interessant!
Mijn holding + werk BV vormen samen een fiscale eenheid voor de VPB.
Bij de VPB aangifte moest alles worden geconsolideerd.
Maar hoe zit dat nu precies bij het indienen van de jaarrekeningen bij de KVK? Moet ik daar gewoon de balans van de holding en de balans van de Werk BV invullen?
Het lijkt mij van wel, maar wilde het toch even checken.
Mijn BV's zijn overigens micro-ondernemingen, dus volgens mij hoef ik alleen een beknopte balans in te dienen bij de KVK.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag