Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ran_Dom
Ran_Dom
Goede dag iedereen. Ten eerste bedankt voor alle informatie.
De recentelijk gestarte VOF, waarvan mijn vrouw en ik 50/50 eigenaars zijn, heeft de eerste opdracht binnen. Waarvoor vanuit huis gewerkt gaat worden, wat tevens het adres van de VOF is. De opdrachtgever is tevens een Nederlands bedrijf. De opdracht zal +/- 15k per maand genereren voor een periode van 6 maanden, waarschijnlijk verlengbaar.
In hoeverre zijn de volgende zaken aftrekbaar?
1) hypotheek van het huis (dus tevens kantoor) waarbij de kantoor ruimte en eigen voordeur heeft
2) energievoorziening
3) internet en telefoon
4) nog aan te schaffen leaseauto
5) laptop
6) thuiswerkplek
7) trainingen
En als deze posten vanuit het bedrijf betaald zijn, moet dan het gehele overgebleven bedrag uitbetaald worden?
Of is het voordeliger om zoveel mogelijk in de bedrijfskas te houden en alleen datgeen als salaris uit te betalen dat we denken nodig te hebben?
Deze opdracht, en het daaruit voortvloeiende salaris, zal voorlopig onze enige inkomstenbron zijn.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Ran_Dom
Fiscale data toegevoegd
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen