Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
avanderwerf
avanderwerf
Ik heb mijn zakelijke klant een factuur per email verstuurd, waarna desbetreffende klant mij attendeerde op de wijziging van zijn eenmanszaak en adres naar een B.V. op een nieuw adres.
Factuur is al verstuurd, maar nog niet betaald. Hoe corrigeer ik de foute factuur?
1. Foute factuur ongeldig verklaren (hoe?), nieuwe correcte factuur met ander factuurnummer sturen
2. Creditfactuur sturen met 100% vermindering openstaand bedrag, daarna nieuwe correcte factuur sturen
3. Anders?
Ik hoor het graag: ook al is dit geen grote fout, ik zou dit graag geheel correct willen verwerken in de boekhouding, ook al is dit misschien niet per se verplicht.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen