Ik heb recent deelgenomen aan een ontwerpwedstrijd. Die heb ik gewonnen, waarna ik op mijn zakelijke rekening het prijzengeld heb ontvangen. Ik ontvang hier verder geen factuur o.i.d. van. Hoe dien ik dit te boeken in mijn boekhoudprogramma?
Geld ontvangen en dan het bankafschrift invoeren? En is het uitbetaalde bedrag inclusief of exclusief btw? Ik zou zeggen exclusief btw, maar of het dan goed in de administratie komt te staan?
Kan iemand mij voorzien van een heldere uitleg voor boekhoudgroentjes?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jisselk01
Jisselk01
Goedemorgen,
Ik heb recent deelgenomen aan een ontwerpwedstrijd. Die heb ik gewonnen, waarna ik op mijn zakelijke rekening het prijzengeld heb ontvangen. Ik ontvang hier verder geen factuur o.i.d. van. Hoe dien ik dit te boeken in mijn boekhoudprogramma?
Geld ontvangen en dan het bankafschrift invoeren? En is het uitbetaalde bedrag inclusief of exclusief btw? Ik zou zeggen exclusief btw, maar of het dan goed in de administratie komt te staan?
Kan iemand mij voorzien van een heldere uitleg voor boekhoudgroentjes?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75714-hoe-boeken-uitgekeerd-prijzengeld/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag