• 0

Hulp bij faillissement

Beste HL ers,

 

Mijn zaak gaat failliet maar de verhuurder wilt dat ik openstaande huur betaal en dat hij vervolgens het huurcontract opzegt.

 

Maar ik heb helemaal geen middelen om dit te betalen. Of moet ik ergens een persoonlijke lening afsluiten om dit te doen? 

 

Want als de zaak failliet gaat BV met holding structuur. Zal dit mij ooit belemmeren om een andere BV te beginnen of onderneming te starten? 

 

Bv is opgericht met eigen middelen dus zonder schuld bij de bank

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voorop gesteld heel veel sterkte met deze nare situatie. Kin omhoog, en door blijven zetten. Voor elk zakelijk succes zijn er vele pogingen die niet slaagde. Daar hoor je minder over, maar zo is het wel. Op en door naar de volgende uitdaging.

Inhoudelijk, zoals Hans van den Bergh al zei; kleine stappen nu. Niets overhaast. Die status van je faillissement is belangrijk. Kortom, wil je die zelf aanvragen? Vroeg een ander die aan? Is het al aangevraagd? Is er al een curator aangesteld?

Die verhuurder wil natuurlijk graag zijn of haar centen, en probeert het op deze wijze. Maar dat is doorgaans niet hoe het werkt. Een curator zou hier meteen op aanslaan. Ga dus niet hals over kop iets toezeggen of regelen met hen. Dat kan onwijs zijn in deze fase.

Daxto.com - Modern ondernemen | Altijd een goede grip op je onderneming.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.