Mijn vraag heeft betrekking op een geschil met een installateur van een warmtepomp. Heel kort samengevat het volgende:
1. In 2019 is een offerte geaccepteerd voor de installatie van een warmtepomp bij firma [A] uit Ter Apel. De installatie is met zeer veel problemen begonnen in november 2019 en eigenlijk nog steeds niet afgerond.
2. In maart 2020 is de firma [A] GEKOCHT door de [IN] Groep B.V. De gekochte 'vestiging' is verdergegaan onder de naam [IN]-Ter Apel. In augustus 2022 in de vestiging -Ter Apel onttrokken aan het economisch verkeer.
3. Na 19 oktober 2020 ontstaat een geschil met [IN]. Dit geschil is inmiddels in behandeling bij de Geschillencommissie.
4. De Geschillencommissie onderzoekt momenteel de vraag of het een geschil is met de [IN] Groep B.V. (de koper van de firma [A]) of met de (niet meer bestaande) vestiging [IN]-Ter Apel.
5. De directeur van de [IN] Groep B.V accepteert geen verantwoordelijkheid en stelt dat hij niets meer kan doen en dat [IN]-Ter Apel verantwoordelijk was.
6. Mijn stelling is dat omdat firma [A] is gekocht door de [IN] Groep B.V. alle verplichtingen van firma [A] zijn overgegaan op de [IN] Groep B.V. Dat de vestiging [IN]-Ter Apel inmiddels niet meer bestaat is daarom niet relevant.
De eenvoudige vraag is of mijn stelling correct is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ben van de Wetering
Ben van de Wetering
Mijn vraag heeft betrekking op een geschil met een installateur van een warmtepomp. Heel kort samengevat het volgende:
1. In 2019 is een offerte geaccepteerd voor de installatie van een warmtepomp bij firma [A] uit Ter Apel. De installatie is met zeer veel problemen begonnen in november 2019 en eigenlijk nog steeds niet afgerond.
2. In maart 2020 is de firma [A] GEKOCHT door de [IN] Groep B.V. De gekochte 'vestiging' is verdergegaan onder de naam [IN]-Ter Apel. In augustus 2022 in de vestiging -Ter Apel onttrokken aan het economisch verkeer.
3. Na 19 oktober 2020 ontstaat een geschil met [IN]. Dit geschil is inmiddels in behandeling bij de Geschillencommissie.
4. De Geschillencommissie onderzoekt momenteel de vraag of het een geschil is met de [IN] Groep B.V. (de koper van de firma [A]) of met de (niet meer bestaande) vestiging [IN]-Ter Apel.
5. De directeur van de [IN] Groep B.V accepteert geen verantwoordelijkheid en stelt dat hij niets meer kan doen en dat [IN]-Ter Apel verantwoordelijk was.
6. Mijn stelling is dat omdat firma [A] is gekocht door de [IN] Groep B.V. alle verplichtingen van firma [A] zijn overgegaan op de [IN] Groep B.V. Dat de vestiging [IN]-Ter Apel inmiddels niet meer bestaat is daarom niet relevant.
De eenvoudige vraag is of mijn stelling correct is?
aangepast door Ben van de WeteringLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76744-verplichtingen-tov-klanten-bij-bedrijfsovername/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen