Geplaatst: 19 augustus 202419 aug Jasper S. 700 berichten 10 Trofeeën 74 Reputatie Is het mogelijk om dit column nog ergens te lezen? Via de higherlevel zoekfunctie komt hij bij mij niet meer boven, alleen het topic mbt het column.
Geplaatst: 19 augustus 202419 aug Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator ehm, Jasper, die link die je post, dat is de column. Die overigens wel 14 jaar oud en deels achterhaald is Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 19 augustus 202419 aug Ward van der Put 3.6k berichten 9 Solutions 13 Trofeeën 659 Reputatie Moderator Het is wel een serieuze bug: ik zie de column heel even in beeld, maar daarna alleen nog de reacties. cc @pingonline ⚡StoreCore.io
Geplaatst: 19 augustus 202419 aug Jasper S. 700 berichten 1 Solutions 10 Trofeeën 74 Reputatie Auteur Ik zie ook alleen de reacties. Ik gebruik Firefox, maar heb voor deze gelegenheid even de stof van Google afgeblazen, maar ook daarmee zie ik alleen de reacties. 19 augustus 202419 aug aangepast door Jasper S.
Geplaatst: 19 augustus 202419 aug Ward van der Put 3.6k berichten 9 Solutions 13 Trofeeën 659 Reputatie Moderator Dank voor het melden Jasper, we gaan ermee aan de slag. Ik gebruik de laatste versie van Google Chrome op Android, Windows en Chrome OS: bij alledrie treedt dezelfde bug op. ⚡StoreCore.io
Geplaatst: 20 augustus 202420 aug Ward van der Put 3.6k berichten 9 Solutions 13 Trofeeën 659 Reputatie Moderator Een column is heel even zichtbaar tijdens het laden van de webpagina ... ... en wordt vervolgens door een event verborgen. De developer tools registreren dat ook als een Layout Shift. ⚡StoreCore.io
Jasper S.
Is het mogelijk om dit column nog ergens te lezen? Via de higherlevel zoekfunctie komt hij bij mij niet meer boven, alleen het topic mbt het column.