• 0

Spammers

Wie weet wie dit zijn:

 

www.marketingtiger.com

 

Ik word hier helemaal naar van. Heb gedacht ik ga niet replyen want dan is het mailadres dus bekent maar na een stuk of weet ik hoeveel mail toch maar getracht te replyen maar dat gaat dus mooi niet! Nog irritanter is dat de onderwerpen steeds wisselen. Ja ik kan in mijn outlook lijst neerzetten dat alles waar Google in staat in de prullenbak moet maar dan zou ik nooit een bericht kunnen krijgen met google erin (tenzij ik steeds de lijst door loop). Iemand een idee hoe ik van die $@$@ afkom?

Bouwstenen zijn belangrijk en ook al dondert er soms 1 naar beneden, zolang ik cement heb blijf ik bouwen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Van die "marketingtigers" heb ik ook last. Dagelijks zo'n 5-10 mailtjes over SEO. Alsof ik nog niet goed genoeg gevonden wordt... ??? Hoe komen ze anders aan mijn mailadressen die op een rommelhoekje van m'n website staan en verder nooit worden gebruikt ;)

 

Mijn tip aan al die wannabee hackers en DDoS'ers (die hier wel niet rond zullen lopen): gooi een keer een paar van die spamsites plat in plaats van een of ander weblog.

Link naar reactie
  • 0

Van die "marketingtigers" heb ik ook last.

 

Me2, helaas ontvang ik die mail alleen op zakelijke adressen en niet op 'e'en van mijn prive-adressen. Spam naar zakelijke adressen is in Nederland niet strafbaar. Hoogst irritant is het echter wel.

Daarom mijn oproep aan HL-ers die mail van deze club op een priv'e-adres binnenkrijgen: stuur het mailtje inclusief alle headers (kies 'view source') door naar meldpunt-stil@spamvrij.nl en vul het forumulier in op https://www.spamklacht.nl/asp/klachtindienen/

 

 

Link naar reactie
  • 0

Van die "marketingtigers" heb ik ook last.

 

Me2, helaas ontvang ik die mail alleen op zakelijke adressen en niet op 'e'en van mijn prive-adressen. Spam naar zakelijke adressen is in Nederland niet strafbaar. Hoogst irritant is het echter wel.

Daarom mijn oproep aan HL-ers die mail van deze club op een priv'e-adres binnenkrijgen: stuur het mailtje inclusief alle headers (kies 'view source') door naar meldpunt-stil@spamvrij.nl en vul het forumulier in op https://www.spamklacht.nl/asp/klachtindienen/

 

 

Ik krijg het inderdaad iedere dag een paar keer op mijn prive adres, maar na 3 keer spamklacht.nl heb ik het wel gehad ;)

Link naar reactie
  • 0
Ik krijg het inderdaad iedere dag een paar keer op mijn prive adres, maar na 3 keer spamklacht.nl heb ik het wel gehad ;)

 

Het bericht inclusief alle headers doorsturen naar meldpunt-stil@spamvrij.nl is veel handiger. Een nadeel is dat dat mailadres niet door een overheidsorganisatie beheerd wordt, waardoor de mogelijkheden van vervolgacties (strafrechterlijke vervolging) beperkt zijn.

 

[edit mod]titel aangepast aan nieuwe draad[/edit]

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg ze ook. Het domein is geregistreerd via godaddy.com bij domainsbyproxy.com. Deze service heeft een No-Spam clausule in haar voorwaarden.

 

Een mailtje naar abuse@domainsbyproxy.com met als bijlage een van de spam-mailtjes zou dus moeten helpen:

 

Dear sirs,

 

the domain marketingtiger.com, which is registered through you, is sending a lot of spam. See below for the headers and message itself.

 

Kind regards,

 

blablabla

Link naar reactie
  • 0

Nou, even afwachten dus...

 

We received notification of your spam complaint from Domains By Proxy who provides privacy service for marketingtiger.com. As the registrar for this domain name Go Daddy will investigate your complaint.

 

If our investigation shows the domain name to be spamming or violating our Terms of Service, we will take actions to re-direct, suspend, or cancel the services involved. This will include the Private Registration Services as well.

 

Edit: Correctie... :)

 

Domain servers in listed order:

NS1.SUSPENDED-FOR.SPAM-AND-ABUSE.COM

NS2.SUSPENDED-FOR.SPAM-AND-ABUSE.COM

 

Link naar reactie
  • 0

Er is er ook één door m'n spamfilter geglipt. 3,5 spam-punten en de grens voor verplaatsing naar het curver archief ligt op 4... Spamfilter heeft weer wat geleerd vandaag dus dat was gelijk de laatste ;D

 

Mijn advies: neem een goede spamfilter (of een provider die dat voor je regelt) en irriteer je niet te veel aan die paar die er door komen.

 

Verder heeft dit niets met ondernemen te maken en zijn er, desondanks, al een aantal draadje aan besteed (zie de zoekengine) Deze gaat dus dicht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.