In februari 2023 heb ik mijn horecazaak verkocht, met een concurrentiebeding van 3 jaar dat ik binnen een straal van 5 km geen eenzelfde dan wel aanverwante onderneming mag exploiteren dan wel wel in dienst van derden. Uitsluiting hiervan was de verkoop van drank via Internet en mijn Slijterij. Tenzij de koper schriftelijke toestemming zou geven
Ík heb mijn Slijterij moeten verkopen, door omstandigheden. Nu kan ik in dienst komen bij een café (binnen een straal van 5 km, wat eigenlijk mijn enige bron van inkomsten zijn)) , maar wordt door het concurrentiebeding tegen gehouden. De koper wil nl geld zien.
Ben ik nu gebonden aan het concurrentiebeding, of mogen ze mijn loopbaan niet tegenwerken, werk nl al 15 jaar in de dranken verkoop (café & winkel)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vosrem
Vosrem
In februari 2023 heb ik mijn horecazaak verkocht, met een concurrentiebeding van 3 jaar dat ik binnen een straal van 5 km geen eenzelfde dan wel aanverwante onderneming mag exploiteren dan wel wel in dienst van derden. Uitsluiting hiervan was de verkoop van drank via Internet en mijn Slijterij. Tenzij de koper schriftelijke toestemming zou geven
Ík heb mijn Slijterij moeten verkopen, door omstandigheden. Nu kan ik in dienst komen bij een café (binnen een straal van 5 km, wat eigenlijk mijn enige bron van inkomsten zijn)) , maar wordt door het concurrentiebeding tegen gehouden. De koper wil nl geld zien.
Ben ik nu gebonden aan het concurrentiebeding, of mogen ze mijn loopbaan niet tegenwerken, werk nl al 15 jaar in de dranken verkoop (café & winkel)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77667-concurrentiebeding-voor-3-jaar-binnen-straal-van-5-km/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen