Ik ben weer eens in de war gebracht, maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen?
Wanneer ik zal starten, zal ik een website online gooien.
Ik wil graag een bemiddelingsbureau beginnen, wat inhoud dat zowel bedrijven als particulieren, uit heel nederland en wellicht ook daarbuiten, hun vacatures en cv's via een online-invulformulier kunnen inschrijven. (daar betalen zij ook voor)
Nu de vraag:
Ik begreep dat algemene voorwaarden altijd vooraf getoond moeten worden, zodoende kan men niet op de knop verzenden klikken wanneer men niet akkoord is gegaan met de algemene voorwaarden.
In eerste instantie begreep ik dat dit voldoende was, maar zo vertelde iemand mij dat het weer niet voldoende is.
Hoe zit het nu? Wat klopt wel, wat klopt niet?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik ben weer eens in de war gebracht, maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen?
Wanneer ik zal starten, zal ik een website online gooien.
Ik wil graag een bemiddelingsbureau beginnen, wat inhoud dat zowel bedrijven als particulieren, uit heel nederland en wellicht ook daarbuiten, hun vacatures en cv's via een online-invulformulier kunnen inschrijven. (daar betalen zij ook voor)
Nu de vraag:
Ik begreep dat algemene voorwaarden altijd vooraf getoond moeten worden, zodoende kan men niet op de knop verzenden klikken wanneer men niet akkoord is gegaan met de algemene voorwaarden.
In eerste instantie begreep ik dat dit voldoende was, maar zo vertelde iemand mij dat het weer niet voldoende is.
Hoe zit het nu? Wat klopt wel, wat klopt niet?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7989-online-algemene-voorwaarden-voldoende-of-toch-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag