Vrijwel al mijn betalingen komen binnen via paypal (soort online bank iets voor o.a. creditcardbetalingen te ontvangen), als een klant hiermee mij betaald (bijv 100 euro) dan houden zij een "fee" in, bijv 3%, dus op mijn rekening komt dan 97 euro.
Mijn vraag is: hoe boek je zoiets?
Immers moet alles mooi in balans komen, dus ik denk dat ik die bankkosten gewoon ergens apart nog moet afboeken?
De fees zijn niet altijd vooraf goed te berekenen en paypal heeft geen optie om de kosten voor de verzender (klant) te hebben, dus ik moet echt iets aan mijn kant doen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
seis
seis
Ik zit met de volgende situatie:
Vrijwel al mijn betalingen komen binnen via paypal (soort online bank iets voor o.a. creditcardbetalingen te ontvangen), als een klant hiermee mij betaald (bijv 100 euro) dan houden zij een "fee" in, bijv 3%, dus op mijn rekening komt dan 97 euro.
Mijn vraag is: hoe boek je zoiets?
Immers moet alles mooi in balans komen, dus ik denk dat ik die bankkosten gewoon ergens apart nog moet afboeken?
De fees zijn niet altijd vooraf goed te berekenen en paypal heeft geen optie om de kosten voor de verzender (klant) te hebben, dus ik moet echt iets aan mijn kant doen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8120-bankkosten-boeken-bijv-paypal-fees/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag