Aangezien ik een tv-format heb geschreven en personen die het hebben gelezen dit vernieuwend en best een kanshebber vinden, wil ik binnenkort met m'n idee naar (één van de) producenten stappen.
In word heb ik gewoon een korte uitleg gegeven en per ronde verder uitgewerkt wat de bedoeling is.
Ik heb bij mijn idee ook in 3D de gehele studio gemaakt. Niet dat deze er persee zo uit moet komen te zien, maar om het geheel te verduidelijken.
Hoe kan ik het beste met mijn idee naar buiten treden? Natuurlijk bedoel ik dan ook de bescherming ervan. Tot nu toe heb ik nog niet echt een duidelijk antwoord hierop gevonden.
Ik hoop dat iemand mij echt de oplossing kan geven!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Twananas
Twananas
Hallo,
Aangezien ik een tv-format heb geschreven en personen die het hebben gelezen dit vernieuwend en best een kanshebber vinden, wil ik binnenkort met m'n idee naar (één van de) producenten stappen.
In word heb ik gewoon een korte uitleg gegeven en per ronde verder uitgewerkt wat de bedoeling is.
Ik heb bij mijn idee ook in 3D de gehele studio gemaakt. Niet dat deze er persee zo uit moet komen te zien, maar om het geheel te verduidelijken.
Hoe kan ik het beste met mijn idee naar buiten treden? Natuurlijk bedoel ik dan ook de bescherming ervan. Tot nu toe heb ik nog niet echt een duidelijk antwoord hierop gevonden.
Ik hoop dat iemand mij echt de oplossing kan geven!
Groetjes,
Twan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8183-tv-format-de-echte-oplossing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag