Ik heb een leuk ideetje voor een onderneming maar. Er zijn een aantal dingen waar ik niet helemaal uitkom. Graag jullie advies. Het zijn best een hoop vragen.
Ik wil educatieve kinderspelletjes gaan programmeren. De bedoeling is dat ik iemand inhuur die deels het programmeerwerk op zich neemt.
Welk programma kan je het beste gebruiken hiervoor? Zelf dacht ik aan Java of C++
Verder wil ik mezelf nog niet inschrijven bij de KvK. Ik wilde eerst afwachten totdat de eerste dvd klaar is zodat ik (nog) niks met de belastingdienst te maken heb en ook geen KvK kosten heb.
Is dit aan te raden?
Ik wil ook iemand inhuren die gaat programmeren. Mag dit wel als ik niet ben ingeschreven en mag hij/zij dan bij mij thuis komen werken?
Antwoorden en verdere tips (ook links) zijn welkom. Alvast bedankt
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
misslobena
misslobena
Hallo allemaal,
Ik heb een leuk ideetje voor een onderneming maar. Er zijn een aantal dingen waar ik niet helemaal uitkom. Graag jullie advies. Het zijn best een hoop vragen.
Ik wil educatieve kinderspelletjes gaan programmeren. De bedoeling is dat ik iemand inhuur die deels het programmeerwerk op zich neemt.
Welk programma kan je het beste gebruiken hiervoor? Zelf dacht ik aan Java of C++
Verder wil ik mezelf nog niet inschrijven bij de KvK. Ik wilde eerst afwachten totdat de eerste dvd klaar is zodat ik (nog) niks met de belastingdienst te maken heb en ook geen KvK kosten heb.
Is dit aan te raden?
Ik wil ook iemand inhuren die gaat programmeren. Mag dit wel als ik niet ben ingeschreven en mag hij/zij dan bij mij thuis komen werken?
Antwoorden en verdere tips (ook links) zijn welkom. Alvast bedankt
Lobena
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8269-spelletjes-programmeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag