Nieuwe tijden vragen soms om een andere uitstraling van je onderneming.
Is het leveren van nieuwe diensten op nieuwe markten met een oudbollig imago van het eeuwenoude beroep nu een prestige voor het specialisme dat je geniet of juist een motief voor klanten om te denken dat jij niet meer te bieden hebt dan het meeste gros van aanbieders die dit zelfde beroep beoefenen?
Of, zou jij als ondernemer kiezen voor een professionele uitstraling van je leverancier (en niet wetend dat hij nog maar een paar weken in het vak zit), of kies je voor elementen in zijn bedrijf waarmee hij zich profileert als ervaringdeskundige ? (die dan oudbollig overkomt).
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Bestel je fruitmanden op www.Fruitstuk.nl
Communicatie- en projectmanagement www.bwcommunicatie.nl - Rotterdam
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
The Robster
The Robster
Nieuwe tijden vragen soms om een andere uitstraling van je onderneming.
Is het leveren van nieuwe diensten op nieuwe markten met een oudbollig imago van het eeuwenoude beroep nu een prestige voor het specialisme dat je geniet of juist een motief voor klanten om te denken dat jij niet meer te bieden hebt dan het meeste gros van aanbieders die dit zelfde beroep beoefenen?
Of, zou jij als ondernemer kiezen voor een professionele uitstraling van je leverancier (en niet wetend dat hij nog maar een paar weken in het vak zit), of kies je voor elementen in zijn bedrijf waarmee hij zich profileert als ervaringdeskundige ? (die dan oudbollig overkomt).
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Bestel je fruitmanden op www.Fruitstuk.nl
Communicatie- en projectmanagement www.bwcommunicatie.nl - Rotterdam
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8346-oud-wordt-weer-nieuw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag