• 0

webdesign via welke partij?

Ondanks de bijna optimale zoekfunctie van HL heb geen antwoord op mijn vraag gevonden.

 

Regelmatig kom ik websites tegen waarvan ik graag meer informatie wens aangaande de website designer.

 

Heeft iemand enig idee via welke site ik een mogelijkheid krijg bovenstaande te achterhalen?

 

Alvast bedankt

 

Dennis K

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is zeker niet altijd mogelijk de webdesigner van een website te achterhalen. Als je een beetje geluk hebt, staat er - zoals Benjamin al zegt - iets in de broncode of onderaan staat een link naar de site van de designer. Als het om een website van een bedrijf met landelijke allure gaat, kun je eBase (van HL-er Anders Floor) proberen.

 

En anders wordt het gewoon een e-mailtje sturen. ;)

Link naar reactie
  • 0
Heeft iemand enig idee via welke site ik een mogelijkheid krijg bovenstaande te achterhalen?

 

Er is niet een site waar dat soort gegevens te vinden zijn. Als de al genoemde manieren niet werken zou ik inderdaad gewoon even een mailtje naar het bedrijf van de betreffende website sturen - warom zouden ze je niet vertellen wie het voor ze gemaakt heeft?

Link naar reactie
  • 0

Heeft iemand enig idee via welke site ik een mogelijkheid krijg bovenstaande te achterhalen?

 

Er is niet een site waar dat soort gegevens te vinden zijn. Als de al genoemde manieren niet werken zou ik inderdaad gewoon even een mailtje naar het bedrijf van de betreffende website sturen - warom zouden ze je niet vertellen wie het voor ze gemaakt heeft?

 

Het klopt inderdaad dat daar geen website voor bestaat, maar daarentegen wel een boek. Natuurlijk staan daar niet alle website's in, want dats een beetje onmogelijk. Het boek heet "Web design index" (22,50), waar ik zelf ook gebruik van maak om ideeen en inspiratie op te doen (er zit een CDROM bij, met daarin ook alle website's die erin staan) http://www.webdesignindex.org/

 

Mocht je dat niet bedoelen, dan zou je nog altijd naar de betreffende website kunnen mailen via info@.....com of via webmaster@....com

The cake is a lie!

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Google wil ook nog weleens iets nuttigs opleveren als je zoekt op +naamwebsite +portfolio of iets dergelijks. Als het een kleiner bedrijf is kan je ook eens zoeken op de bedrijfsnaam i.c.m. een trefwoord als webdesign.

 

Wij zullen niet de enigen zijn die goed gevonden worden op de naam van klanten ;)

 

Succes!

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zou ook gewoon contact opnemen met het bedrijf van de website zelf. Zij vertellen je heus wel wie het bedrijf is geweest wie hun website heeft ontwikkeld. Soms krijgen ze er zelf een provisie voor door zo'n klant door te sturen als er een order uit komt. Maar ja, als je 50 mooie sites hebt gezien dan wordt het wel nogal veel bellen ;D

Webhosting + gratis domeinnaam : € 0.99 p/m

Website + CMS + hosting + gratis domein: al vanaf € 89,-

Meer info op: www.estebanmedia.nl

Link naar reactie
  • 0

Als een website van hoge kwaliteit is, dan kun je hem inderdaad makkelijk google op www adres. Aangezien er meestal crosslinking aanwezig is. Wij krijgen vaak zat van onze vaste relaties, nieuwe klanten aangegeven, omdat zei die vraag kregen via de mail. Vaak staat er in de broncode ook wel iets vernoemd, of als het domein is geregistreerd door de webdesigner of bureau kun je vaak via een Whois output ook achter halen wie de ontwerper is.

 

Veel succes in iedergeval Dennis :-X met het zoeken van een nieuwe ontwerper. Het zal een lastige taak zijn. Laat je goed informeren, ook in je omgeving :P

wedesign, webhosting of een compleet nieuwe huisstijl nodig. neem contact met ons op

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.