Richting de toekomt willen wij graag huisregels opstellen voor personeel, stagiaires etc. Wij vinden het hierbij belangrijk dat geregeld wordt hoe er ziekmeldingen verlopen, prive gebruik van internet/telefoon etc.
Nu kan ik mij voorstellen dat veel organisaties dit hebben. Mijn vraag of iemand mij hiermee kan helpen door een voorbeeld beschikbaar te stellen.
Ook hoor ik graag wat hier doorgaans allemaal in behandeld wordt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vinkl
vinkl
Richting de toekomt willen wij graag huisregels opstellen voor personeel, stagiaires etc. Wij vinden het hierbij belangrijk dat geregeld wordt hoe er ziekmeldingen verlopen, prive gebruik van internet/telefoon etc.
Nu kan ik mij voorstellen dat veel organisaties dit hebben. Mijn vraag of iemand mij hiermee kan helpen door een voorbeeld beschikbaar te stellen.
Ook hoor ik graag wat hier doorgaans allemaal in behandeld wordt.
[edit mod] 'hoer' veranderd in 'hoe er' [/edit]
[en titel verduidelijkt - mod2]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8393-huisregels-voor-personeel-stagiaires-etc/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag