• 0

Stemmen op populaire producten

Gast Verwijderd account

Hallo,

 

Ik ben bezig met een website waarop de bezoeker "slechts" 1 aanbod per week zal treffen. De gehele week kan hij stemmen op een aantal producten....het product wat aan het einde van de week de meeste stemmen heeft....komt in de aanbieding. Uiteraard voor een zeer lage prijs. De niet gekozen artikelen bestel ik niet....

 

Wat vinden jullie ervan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nageaapt? Lees http://www.trendwatching.com en je komt diverse deze initiatieven in zowel real-life als online tegen.

 

Wat meer concreet is het deze: http://www.springwise.com/retail/a_deal_a_day/

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Uhm, tja deze kende ik nog niet, maar volgens mij kunnen de klanten ook niet stemmen op producten ...bij mij wel.

 

Er zit toch wel een klein edoch wezelijk verschil tussen stemmen en daadwerkelijk bestellen. Wie garandeert jouw dat er ook besteld gaat worden ?

 

Gr, Niek

 

Link naar reactie
  • 0

Leuk idee, veel aandacht voor vragen zonder te spammen, en even wachten of het succesvol wordt. Niet vragen wat wij ervan vinden, is nergens voor nodig. Als je veel verkoopt zegt niemand hier op Higherlevel.nl dat het niet werkt ;)

 

(Is het niet zonde als je voor meerdere producten (blijkbaar) haarscherpe deals weet te krijgen, om je dan slechts tot één product te beperken?)

Link naar reactie
  • 0

Leuk idee, veel aandacht voor vragen zonder te spammen, en even wachten of het succesvol wordt. Niet vragen wat wij ervan vinden, is nergens voor nodig. Als je veel verkoopt zegt niemand hier op Higherlevel.nl dat het niet werkt ;)

 

(Is het niet zonde als je voor meerdere producten (blijkbaar) haarscherpe deals weet te krijgen, om je dan slechts tot één product te beperken?)

 

Misschien zou het een idee zijn om voor nieuwe producten en producten die je eruit wilt gooien het stemmen te gebruiken? Dan kun je toch een leuke groei hebben in de producten (die mogelijk zeer goed verkopen!). Tevens zou je het voor aanbiedingen kunnen doen, dan haal je iets van de winstmarche af en verkoop je mogelijk veel meer en je kunt er reclame mee maken dat de klant de aanbieding kiest!

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Jah, dat is inderdaad een idee. Ik wil bewust niet een echte shop hebben met een breed of diep assortiment. Daar zijn er al veel te veel van. Ik kan inkopen bij een van de grootste distributeurs van Nederland en die hebben echt van alles en nog wat.

 

Het gaat dan steeds om partijen van 25 tot 100 stuks (de overige 100.000 hebben ze al verkocht) waar ze van af willen. Voor hen is het peanuts en voor mij een leuke handel, aangezien zij het dumpen.

 

Hierbij een screen van de homep.

Link naar reactie
  • 0

 

Misschien zou het een idee zijn om voor nieuwe producten en producten die je eruit wilt gooien het stemmen te gebruiken? Dan kun je toch een leuke groei hebben in de producten (die mogelijk zeer goed verkopen!). Tevens zou je het voor aanbiedingen kunnen doen, dan haal je iets van de winstmarche af en verkoop je mogelijk veel meer en je kunt er reclame mee maken dat de klant de aanbieding kiest!

 

Duidelijke hot-or-not verkiezing 8).

 

Zonder een groot assortiment zal je wel iets moeten bedenken om mensen die een keer komen kijken of die iets kopen ook daadwerkelijk terug te laten keren...De grootste uitdaging is mensen naar je site krijgen en overtuigen met een "ontastbaar produkt". Misschien dat je hier wat interessante tips in het Marketing & Communicatie forum kan vinden.

 

In ieder geval veel succes ermee, ik ben benieuwd..

Link naar reactie
  • 0

Ik heb jouw site maar eens even een bezoekje gebracht.

 

Ik vind het een heel leuk concept. Vooral de categorie misgelopen kon bij mij een lach tevoorschijn toveren.

 

Heerlijk eigenwijze benadering en tegelijkertijd gaat er een bepaald soort sympathie vanuit. Wat ik ook lgoed vindt is het reele (senseo 34 stuks verkocht) Vind ik heel sterk overkomen.

 

Wat verbeterpuntjes cadeau (dat mag wel, na de lofuitingen):

-betaalwijze's, er zijn meer smaken verkijgbaar op dit gebied, misschien is hier nog wat winst te behalen (meer bestellingen doel ik dan op)

 

Wellicht ook een aardige is om iets van een loyalty verhaal erin te bouwen, kopende klanten krijgen eerder info of een extra reminder mailtje of iets dergelijks, korting bij volgaankoop, bring-a-friend korting ....

 

Leuk leuk leuk ...... ik ga me aanmelden !!!!

 

Groeten Ard

Link naar reactie
  • 0

Ook eens naar je website gekeken.

 

Ik denk alleen dat je wat scherper aan de prijs moet gaan zitten zeker als je naam wilt gaan maken.

Als ik google op je huidige aangeboden producten dan vind ik in beide gevallen bij de eerste hits al dezelfde producten maar dan goedkoper. :-[

En dat doen consumenten anno 2006 dus ook.

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels iedere dag honderden bezoekers, meer dan 1500 inschrijvingen op de nieuwsbrief. Enkele tientalle bestellingen per week, soms per dag. Daarnaast vermeldingen op www.vastniet.nl, www.gadgetzone.nl en enkele grote startpagina's

 

Bedankt voor jullie opmerkingen en tips!..

 

ps: heb mijn profiel wat gewijzigd, want google kwam eerder hier uit dan op mijn eigen website.

 

Nogmaals bedankt!

Vragen over webdesign, zoekmachineoptimalisatie of Google Adwords? Laat het weten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.