Off topic "ik hoop dat je webwinkel niet www.shopjerot.nl is, die is nog niet echt af(engels en nederlands text door elkaar heen, duidelijke template, Verkoopslogan nog niet ingevuld, staat nog gewoon vul hier verkoopslogan in.)"
welk advies en welke service bieden jullie, die deze specialisten niet bieden. Ik neem aan dat in jullie webshop je toch alleen producten in je winkelwagen stopt, betaald en opgestuurd krijgt? Bij die specialisten is het mogelijk om advies te krijgen, en wanneer er problemen zijn loop je veel makkelijker de winkel in dan de procedure bij een webshop. Het komt ook veel voor dat producten bij de "dure" specialist in de stad goedkoper zijn dan de "goedkope" Mediamarkt (zie Kassa van ca. een maand terug)
On topic:
Dit is een hele goede tip van Vormgever. Ik zou daar wat mee doen, en kost zeker niet veel tijd en geld. De "incentive" geeft de klant net dat steuntje in de rug om de moeite te nemen een vragenlijst in te vullen. Daarnaast geef je ze een goede reden om een herhalingsaankoop te doen.
Je kan beter de vragenlijst in de mail zelf zetten, wanneer je doorlinkt naar "een vragenlijst verwachten ze een hele lange lijst. Juist alleen ontevreden klanten zullen dan de moeite nemen voor het invullen van de vragen. Ik zou de vragenlijst in de mail zelf zetten.
Laat ze de kwaliteit van service en van de producten invullen op schaal 1 van 10, maar leg ze wel uit wat bedoelt wordt met bijvoorbeeld service, wat valt daaronder, in de plaats van opmerkingen kun je ook vragen: Hoe zouden we u nog beter van dienst kunnen zijn?